Tranzacţie pe piaţa florăriilor. Floridelux.ro ajunge în portofoliul Magnolia. Marius Dosinescu, fondator: „Nu a fost uşor să mă despart de un business în care am investit timp de 19 ani. Însă am simţit că este momentul potrivit pentru un exit. Mi-am dorit foarte mult să mă întorc la pasiunea mea, IT & SEO". Ce afacere lansează acum antreprenorul
Marius Dosinescu, fondatorul Floridelux.ro, a finalizat procesul de transfer al businessului de aranjamente florale şi cadouri către lanţul de florării Magnolia, potrivit unui comunicat de presă în care nu se precizează însă valoarea tranzacţiei. Totodată, el anunţă şi o nouă etapă antreprenorială. „Mizând pe o experienţă de două decenii în organic growth şi SEO, respectiv o pasiune pentru dezvoltarea IT”, Dosinescu lansează Aysa.ai – un soft de optimizare pentru motoarele de căutare, dedicat industriei e-commerce.
FlorideLux.ro, prima florărie online din România, fondată în 2004, a ajuns, în prezent, unul dintre cele mai reprezentative branduri dedicate vânzării de flori online, cu livrări la nivel naţional. Compania a înregistrat afaceri de cca. 1,5 mil. euro în 2021, comenzile zilnice fiind de ordinul sutelor, iar în perioada februarie – martie ajungând la mii de comenzi pe zi.
Întrucât antreprenorul avea în plan să se dezvolte profesional şi în alte industrii, a luat decizia, în urmă cu doi ani, de a vinde compania şi a intra într-un domeniu nou. Transferul Floridelux.ro către Magnolia s-a finalizat în vara anului 2022, iar procesul de supervizare al integrării în noul business, în martie 2023.
„Nu a fost uşor să mă despart de un business în care am investit timp de 19 ani. Însă am simţit că este momentul potrivit pentru un exit, ţinând cont că FlorideLux.ro a ajuns la maturitate. Mi-am dorit foarte mult să mă întorc la pasiunea mea, IT & SEO, motiv pentru care am lansat un nou business, inedit pe piaţa românească. De-a lungul anilor am devenit tot mai interesat de ceea ce presupune SEO şi am ajuns să îmi dezvolt propriile unelte. Aysa.ai, platforma la care am lucrat în ultimii ani, este un software în care mi-am transferat cunoştiinţele şi propriile metode SEO. Aceasta ajută proprietarii de magazine online să ajungă pe prima pagina în căutările Google, cu costuri minime”, a declarat Marius Dosinescu, fondator Aysa.ai.
Potrivit antreprenorului, acesta este un pas firesc în dezvoltarea sa profesională, după ce, timp de două decenii s-a ocupat de tot ce presupune segmentul SEO în businessul anterior. În cadrul Floridelux.ro, conform spuselor sale, aproximativ 70% din cifra de afaceri era generată organic de propriile metode de SEO, printr-un algoritm de poziţionare în motoare de căutare, dezvoltat în urma unei analize îndelungate a factorilor utilizaţi de Google. Tot procesul de optimizare pentru motoarele de cautare este susţinut, în acest moment, de unelte de inteligenţă artificială.
Despre noul software spune că se integrează în platforma de e-commerce a clientului, prin extensii uşor de utilizat, pentru Magento, Woocommerce, Shopify sau platforme e-commerce custom. Prin intermediul soluţiei, clienţii pot automatiza procesele de SEO (task-urile) din spatele platformei, de la analiza cuvintelor cheie, a competiţiei, generarea şi scrierea de conţinut (titlu, descriere, conţinut pagină, postări social media), urmând a fi automatizate şi procesele off-site (obţinerea de link-uri, mentions, social media posts, articole etc.). Obiectivul final este ca Aysa.ai să automatizeze 90% din ceea ce presupune SEO pentru un magazin online. Platforma are deja clienţi reali, care o folosesc cu succes, pe baza de abonament lunar care porneşte de la 29 USD.
Start-up-ul Aysa.ai vizează piaţa globală
În prezent, echipa Aysa.ai este formată din Marius Dosinescu, antreprenor cu 23 de ani de experienţă, cu background în IT şi e-commerce, un CTO, cu 18 ani experienţă în programare pe zona e-commerce şi Ioana Dosinescu, marketing specialist cu 10 ani experienţă în SEO şi marketing la FlorideLux.ro, compania fiind într-un proces de recrutare de noi colegi programatori.
Printre obiectivele menţionate, antreprenorul are în plan atragerea unei finanţări pentru dezvoltarea produsului şi lansarea sa internaţională.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













