TOPUL celor mai valoroase branduri din lume. Coca-Cola a pierdut pentru prima dată în ultimii 13 ani primul loc

Postat la 30 septembrie 2013 56 afişări

Apple şi Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansând Coca-Cola, care a pierdut pentru prima dată în ultimii 13 ani primul loc în topul celor mai cunoscute mărci, potrivit unui raport prezentat luni de Interbrand, companie din grupul Omnicom.

TOPUL celor mai valoroase branduri din lume. Coca-Cola a pierdut pentru prima dată în ultimii 13 ani primul loc

 Topul "Best Global Brands" realizat de Interbrand apare anual începând din 2000 şi este unul dintre cele mai urmărite astfel de rapoarte.

Astfel, Apple a urcat pe primul loc în acest an, cu o valoare a brandului estimată la 98,3 miliarde de dolari, în creştere cu 28% faţă de anul trecut.

Pe locul secund se găseşte Google, marcă evaluată la 93,3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decât în 2012.

Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare la nivel mondial, a căzut de pe prima poziţie până pe locul 3. Brandul Coca-Cola a crescut în valoare cu 2% în ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/topul-celor-mai-valoroase-branduri-din-lume-coca-cola-a-pierdut-pentru-prima-data-in-ultimii-13-ani-primul-loc-11422677
11422677
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.