Testele ADN asupra mumiilor egiptene scot la iveală o descoperire ISTORICĂ. '' Nu provin de unde se credea anterior. Este extraordinar!''

Postat la 02 iunie 2017 107 afişări

Au analizat materialul genetic a 151 de mumii egiptene.

Testele ADN asupra mumiilor egiptene scot la iveală o descoperire...
Pentru prima dată, un grup de cercetători a analizat ADN-ul de la un număr mare de mumii, folosind o metodă pe care o consideră sigură, nefiind riscul de contaminare.

Savanţii au analizat materialul genetic a 151 de mumii egiptene, care au fost îngropate din 1400 î.e.n. până în 400 e.n. Ce au descoperit în urma testelor rescrie istoria.

Vezi aici cum testele ADN asupra mumiilor egiptene scot la iveală o descoperire ISTORICĂ. '' Nu provin de unde se credea anterior. Este extraordinar!''

Citeşte pe Tetelejurnal.ro

Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari

Sunt câteva mii sau poate chiar zeci de mii. Din China în SUA şi din Dubai la Varşovia. Predau la universităţi de top din lume, lucrează pentru NASA sau în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi. Sunt antreprenori care au pus bazelor unor start-up-uri peste hotare. Sau sunt executivi care conduc businessuri regionale sau globale de top, cu afaceri de zeci şi chiar sute de milioane de euro. Sunt cei care fac cinste României.

(P) Cum mai stai cu matematica? (P) Cum mai stai cu matematica?
Cum să le dai aşa ceva? O problemă de clasa a 3a i-a băgat în ceaţă pe 90% dintre adulţii care citesc întrebarea. Tu ce înţelegi din asta
Ce fac stewardesele când ajung la hotel. Ce fac stewardesele când ajung la hotel.
Un copil de 12 ani a revelat unul dintre cele mai bine păstrate secrete din lume