Tazz by eMAG preia o parte din echipa Uber Eats şi vrea să încheie 300 de parteneriate noi până la finalul lui iulie

Autor: Andra Stroe Postat la 14 mai 2020 213 afişări

Tazz by eMAG preia o parte din echipa Uber Eats şi vrea să încheie 300 de parteneriate noi până la finalul lui iulie

Platforma Tazz by eMAG, cu activitate în 17 oraşe din România şi un portofoliu de peste 1.000 de restaurante, cooptează o parte din echipa Uber Eats în frunte cu directorul de vânzări, Cătălin Gealapu, cu scopul de a dezvolta reţeaua de restaurante locale partenere şi piaţa din Bucureşti. Uber Eats a şi-a anunţat retragerea săptămâna trecută de pe mai multe pieţe, inclusiv din România.

„Vrem să dezvoltăm accelerat businessul Tazz by eMAG, astfel că îi aducem alături de noi pe cei mai buni, care au expertiza şi înţelegerea mediului volatil în care operăm, pentru a ne ajuta să atingem acest obiectiv. Dorim să putem oferi în continuare clienţilor care comandau până acum pe Uber Eats un loc unde să găsească produsele lor favorite, atfel că aşteptăm să ni se alăture cât mai multe dintre restaurantele partenere ale Uber Eats. Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din Bucureşti este deja foarte mare”, a spus Alin Şerban, CEO Tazz by eMAG.

Oferta Tazz by eMAG este în continuă expansiune. McDonald's se alătură astfel ofertei din Bucureşti, după prezenţa pe platformă în Timişoara, Cluj- Napoca, Arad, Brăila, Oradea, Iaşi, Alba Iulia, Baia Mare, Braşov, Constanţa, Deva, Ploieşti, Sibiu.

Până la finalul lunii iulie, Tazz by eMAG urmăreşte să mai atragă încă 300 de restaurante în Bucureşti. Printre partenerii din afara restaurantelor prezente pe Tazz by eMAG se numără eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, precum şi dm drogerie markt.

În ultima lună, pe fondul pandemiei COVID-19, comenzile la Tazz by EMAG au fost de patru ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei.

Tazz by eMAG este platforma de livrare ultra rapidă, în 60 de minute, pentru mâncare gătită din restaurante, produse alimentare, bunuri de larg consum şi produse diponibile în showroom-urile eMAG. 

Aplicaţia Tazz by eMAG poate fi descărcată atât din Google store cât şi din App store, iar serviciile sunt disponibile şi pe platforma online. Compania a luat o serie de măsuri de siguranţă pentru clienţii, curierii şi partenerii săi şi a implementat opţiuni de livrare care limitează interacţiunea dintre clienţii care comandă online şi curierii care livrează produsele. Utilizatorii pot opta pentru „livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la uşă sau într-un loc specific menţionat de client în aplicaţie, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunţat telefonic de efectuarea comenzii. Tazz by eMAG recomandă în continuare tuturor clienţilor să utilizeze plata cu cardul şi să elimine, pe cât posibil, plata cash.

Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel şi-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute. Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acţionariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
emag,
bucuresti,
restaurante

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.