Sub umbrela Milka intră de-acum şi pralinele Crispello

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 28 februarie 2013 130 afişări

Sub umbrela mărcii Milka au fost lansate pralinele Crispello. Într-o piaţă extrem de competitivă, Kraft Foods România, parte a Mondelez International, a identificat în urma studiilor de piaţă că există cerere pentru acest nou produs.

Sub umbrela Milka intră de-acum şi pralinele Crispello

Pralinele Crispello au cremă de vanilie sau ciocolată, umplutură cremoasă, înveliş crocant şi sunt acoperite cu ciocolată Milka.

Conform reprezentanţilor companiei, Milka se plasează în topul preferinţelor consumatorilor, fiind marca numărul 1 de ciocolată în România ca voluum şi valoare, conform Nielsen Retail. Conform Ad Tracker IPSOS, ianuarie 2013, Milka este cunoscută de 100% dintre consumatorii români şi a fost încercată de 76% dintre aceştia în ultimul an.

În topul ”Cele mai puternice mărci din Romania B&P Brandivia şi GFK România”, din 2010, Milka ocupa locul 2.

Kraft Foods România este parte a Mondelez International. Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România din 1994, în portofoliul său aflându-se mărci ca Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pimas, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Milka,
Crispello,
ciocolata
/actualitate/sub-umbrela-milka-intra-de-acum-si-pralinele-crispello-10617240
10617240
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Roşia Montană, o pierdere de aur! O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.