Strategie de criză: Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business şi vinde produse alimentare, băuturi, produse de curăţenie, de îngrijire personală şi cosmetice

Autor: Andra Stroe Postat la 14 aprilie 2020 53 afişări

Strategie de criză: Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business şi vinde produse alimentare, băuturi, produse de curăţenie, de îngrijire personală şi cosmetice

WatchShop.ro, în parteneriat cu Team Courier, intră pe o nouă linie de business şi vinde produse alimentare, băuturi, produse de curăţenie, de îngrijire personală şi cosmetice. Noua categorie, SuperMarket, este lansată ca răspuns la contextul actual, când există o cerere ridicată pentru achiziţii online, cu livrare la domiciliu, de produse de uz zilnic. WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, va continua să vândă ceasuri şi produse conexe, ca principal obiect de activitate.

Astfel, WatchShop.ro introduce în site secţiunea SuperMarket – Shop in time, ce listează aproximativ 8.000 de produse, împărţite în cinci mari categorii: alimente, cafea şi ceai, băuturi, casă şi curăţenie, cosmetice şi îngrijire personală. Produsele comandate din secţiunea SuperMarket a WatchShop.ro vor fi livrate în cel mult două zile lucrătoare şi, pentru început, doar în Bucureşti.

Decizia de a intra pe o nouă linie de business a fost luată în urmă cu trei săptămâni, iar costurile de implementare au fost de aproximativ 10.000 de euro. Acestea au presupus, pe lângă partea tehnică şi documentarea produselor, şi schimbarea sediului şi showroom-ului WatchShop.ro în Strada Morilor, lângă sediul Team Courier, pentru a asigura o livrare mai rapidă. Team Courier va lucra în două ture, va face două încărcări pe zi, astfel încât produsele comandate să ajungă cât mai repede la clienţi. Capacitatea maximă de comenzi procesate a WatchShop.ro în zona de supermarket este, în prezent, de aproximativ 600 de comenzi pe zi.

„În noul context, înregistrând o scădere a volumului de vânzări de ceasuri şi produse conexe, am decis să testăm noi direcţii de business. Alături de colegii mei am decis lansarea categoriei de supermarket. Am găsit rapid furnizori şi am avut nevoie de 2 săptămâni să implementăm partea tehnică şi de o săptămână să documentăm produsele”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro, menţionând că parteneriatul strategic cu Team Courier permite livrarea rapidă şi cu prioritate a comenzilor. „Dacă vom avea tracţiune şi schimbarea aceasta va fi bine percepută, vom dezvolta o nouă linie de business de sine stătătoare, cu o platformă online separată. Avem de partea noastră knowhow-ul şi logistica necesare pentru dezvoltarea unui astfel de business”.

Stocul de produse disponibile va fi actualizat din oră în oră, iar clienţii vor avea acces la aceleaşi opţiuni de plată ca şi până acum: plata online prin card, ramburs, plata în rate prin partenerii WatchShop.ro şi plata online în rate fără dobândă.

Cât priveşte vânzările de ceasuri, acestea vor continua în aceleaşi condiţii ca şi până acum, WatchShop.ro continuând să ofere produse şi servicii de calitate la preţuri avantajoase. „În această perioadă, în preajma sărbătorilor pascale, când ceasurile sunt căutate pentru a fi oferite ca daruri celor dragi, clienţii WatchShop.ro beneficiază de reduceri de până la 75%, cu livrare oriunde în ţară”, spun reprezentanţii businessului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
produse,
business,
ceasuri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.