Selgros se schimbă la faţă

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 18 mai 2016 394 afişări

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a finalizat procesul de schimbare a identităţii companiei prin preluarea siglei şi a elementelor grafice ale Transgourmet. Demarat în 2014, rebranding-ul a urmat achiziţiei reţelei Selgros de către Transgourmet Holding AG, al doilea cel mai mare grup cash & carry şi comerţ B2B din Europa.

Selgros se schimbă la faţă

“Am valorificat în ultimii ani experienţa Transgourmet şi am adaptat-o la specificul pieţei”,  a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry România

Strategia de rebranding a companiei s-a concretizat, în special în ultimul an, într-un plan de schimbări la nivel de business, servicii şi comunicare. Selgros a lansat Clubul Profesioniştilor, un program de loializare pentru clienţii din hotelărie, restauraţie, catering sau revânzători. Complementar, compania a deschis un centru de distribuţie în Bucureşti destinat exclusiv gastronomilor, cu sortimente alimentare, funcţionale şi de curăţenie, optimizate în permanenţă.

Conceptul de Club al Profesioniştilor şi Pasionaţilor de Bunătăţuri a fost tradus în modificări ale lay-out-ului de magazin pentru a obţine o structură mai prietenoasă şi o expunere mai accesibilă. Au fost  introduse mini-pieţe de peşte sau de fructe şi legume, inclusiv cu specialităţi şi produse exotice.

Schimbarea identităţii vizuale coincide cu aniversarea a 15 ani de prezenţă pe piaţa locală. Compania deţine în prezent 19 magazine de format mare (10.000 mp suprafaţă de vânzare) şi urmează să inaugureze anul acesta un nou concept de magazin, cu format restrâns, la Târgu Mureş şi Alba Iulia. Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ B2B din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
selgros,
cash,
comert
/actualitate/selgros-se-schimba-la-fata-15338506
15338506
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.