Scroogled, campania prin care Microsoft îi atacă pe cei de la Google în privinţa confidenţiualităţii datelor

Autor: Dorin Oancea Postat la 21 noiembrie 2013 431 afişări

"Şezi blând în timp ce îţi furăm datele personale" - "Keep calm while we steal your data" este mesajul lansat de o linie de produse Microsoft, sub conceptul "Scroogled", mesaj care atacă direct Google şi politica companiei în privinţa datelor personale ale consumatorilor.

Microsoft a scos la vânzare câni, tricouri şi şepci pe o pagină a magazinului (http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/cat/Scroogled/categoryID.67575900)  în timp ce pe siteul www.scroogled.com sunt explicate diferenţele dintre Google şi Bing, motorul de căutare al Microsoft, în privinţa confidenţialităţii datelor. Scroogled.com a fost lansat în primăvara acestui an. Cana Scroogled costă 7,99 dolari, şapca 14,99, iar tricourile cu variate mesaje ("Step into our web", alături de un păianjen ce poartă culorile Google, sau "I'm Watching You" lângă un personaj cu alură de gangster) costă 11,99 dolari.

Obiectele sunt parte a campaniei gândite de Mark Penn, fost strateg al campaniei prezidenţiale a lui Hillary Clinton din 2008 şi un apropiat al lui Bill Clinton. Penn a venit la Microsoft în august 2012 şi lucra direct cu Steve Ballmer.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/scroogled-campania-prin-care-microsoft-ii-ataca-pe-cei-de-la-google-in-privinta-confidentiualitatii-datelor-11713399
11713399
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.