Romaqua produce de trei ori mai multă apă minerală decât Coca-Cola

Autor: Mădălina Panaete Postat la 16 aprilie 2013 150 afişări

Romaqua Group, producătorul apei Borsec, realizează 38% din producţia totală de apă minerală din România, de trei ori mai mult faţă de principalul competitor Coca-Cola HBC România, producătorul mărcii Dorna, potrivit date­lor furnizate de Mihail Ianăş, directorul executiv al Patronatului Apelor Minerale (APEMIN).

Romaqua produce de trei ori mai multă apă minerală decât Coca-Cola

Romaqua Group, producătorul apei Borsec, realizează 38% din producţia totală de apă minerală din România, de trei ori mai mult faţă de principalul competitor Coca-Cola HBC România, producătorul mărcii Dorna, potrivit date­lor furnizate de Mihail Ianăş, directorul executiv al Patronatului Apelor Minerale (APEMIN).

La o producţie totală de un miliard de litri de apă mi­nerală anul trecut, calculele ZF arată că producţia de apă a companiei Romaqua s-a ridicat la circa 380 milioane litri, iar cea a Coca-Cola HBC la doar 120 de milioane litri.

Apele minerale rămân unul dintre puţinele segmente din industria alimentară în care companiile locale mai pot ţine în frâu invazia multinaţionalelor. Astfel, între decem­brie 2011 şi noiembrie 2012, brandurile locale dominau topurile din punctul de vedere al volumelor vândute, Borsec situându-se pe primul loc, urmat de mărcile private ale marilor reţele de magazine, de Izvorul Alb (Coca-Cola HBC), Bucovina şi Kristall Perle, produsă de o companie mică din Cluj, potrivit datelor companiei Nielsen.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Romaqua,
apă minerală,
Borsec

citeste si:

Citeşte pe comedymall.ro

Citeşte pe monitorulpartidelor.ro

/actualitate/romaqua-produce-de-trei-ori-mai-multa-apa-minerala-decat-coca-cola-10754774
10754774
comments powered by Disqus
Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium
Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia
Mediafax
Sistem imunitar vs. coronavirus: De ce unii pacienţi fac forme severe de COVID-19? Explicaţia unui medic infecţionist Sistem imunitar vs. coronavirus: De ce unii pacienţi fac forme severe de COVID-19? Explicaţia unui medic infecţionist
VOT ALEGERI LOCALE 2020. Tot ce trebuie să ştii: cum afli secţia de votare şi câte buletine de vot primeşti
MonitorulApararii
Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania
Diplomaţia coercitivă în estul Mării Mediterane
MonitorulPartidelor
Îndemnul unui fost preşedinte Îndemnul unui fost preşedinte
Votul care intră în istorie: Românii aleg primarii în plină epidemie de Covid-19
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.