Romaqua produce de trei ori mai multă apă minerală decât Coca-Cola

Autor: Mădălina Panaete Postat la 16 aprilie 2013 154 afişări

Romaqua Group, producătorul apei Borsec, realizează 38% din producţia totală de apă minerală din România, de trei ori mai mult faţă de principalul competitor Coca-Cola HBC România, producătorul mărcii Dorna, potrivit date­lor furnizate de Mihail Ianăş, directorul executiv al Patronatului Apelor Minerale (APEMIN).

Romaqua produce de trei ori mai multă apă minerală decât Coca-Cola

Romaqua Group, producătorul apei Borsec, realizează 38% din producţia totală de apă minerală din România, de trei ori mai mult faţă de principalul competitor Coca-Cola HBC România, producătorul mărcii Dorna, potrivit date­lor furnizate de Mihail Ianăş, directorul executiv al Patronatului Apelor Minerale (APEMIN).

La o producţie totală de un miliard de litri de apă mi­nerală anul trecut, calculele ZF arată că producţia de apă a companiei Romaqua s-a ridicat la circa 380 milioane litri, iar cea a Coca-Cola HBC la doar 120 de milioane litri.

Apele minerale rămân unul dintre puţinele segmente din industria alimentară în care companiile locale mai pot ţine în frâu invazia multinaţionalelor. Astfel, între decem­brie 2011 şi noiembrie 2012, brandurile locale dominau topurile din punctul de vedere al volumelor vândute, Borsec situându-se pe primul loc, urmat de mărcile private ale marilor reţele de magazine, de Izvorul Alb (Coca-Cola HBC), Bucovina şi Kristall Perle, produsă de o companie mică din Cluj, potrivit datelor companiei Nielsen.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Romaqua,
apă minerală,
Borsec

citeste si:

/actualitate/romaqua-produce-de-trei-ori-mai-multa-apa-minerala-decat-coca-cola-10754774
10754774
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.