Restaurantul Ikea, unul dintre cele mai puternice din România: 8 milioane de euro din chifteluţe

Postat la 14 mai 2018 114 afişări

Departamentul Ikea Food, format din restaurantul Ikea, magazinul de delicatese suedeze şi bistroul din magazinul Ikea din Bucureşti, a obţinut în 2017 afaceri de 35,5 mil. lei (7,7 mil. euro) fără TVA, în creştere cu 10% faţă de anul anterior.

Restaurantul Ikea, unul dintre cele mai puternice din România: 8 milioane de euro din chifteluţe

Dacă se adaugă TVA-ul la alimente de 9%, afacerile merg spre 40 mil. lei, potrivit calculelor ZF. Ikea România, magazinul, a avut în anul fiscal trecut vânzări de 586 milioane de lei (130 milioane de euro). 

 

Bistroul însă se bazează pe volume mari de vânzări, în special de hot - dog, care costă 1 leu bucata. Bistroul mai vinde însă şi îngheţată, băuturi răcoritoare şi alte câteva tipuri de dulciuri sau cafea. „Din totalul rezultatelor de vânzări înregistrate de Ikea România, vânzările Ikea Food reprezintă 6,1%. Cel mai bine vândute produse în anul acesta au fost: bomboanele pick & mix (8,8 milioane de bucăţi), chifteluţele suedeze (5,8 milioane) şi hot dogii (2,9 milioane)”, spun oficialii companiei în raportul anual.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: De ce este energia în România mai scumpă decât în Italia sau Spania. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.