Relansare dupa prabusire: Vitantis pregateste o „strategie agresiva” si „obiective indraznete”

Postat la 03 decembrie 2010 20 afişări

Redeschiderea vine dupa ce tavanul centrului comercial Vitantis, situat in cartierul Vitan Barzesti din Bucuresti, s-a prabusit la mijocul lunii septembrie. Pentru a atrage clienti, managerii anunta reduceri de pana la 90%, noi chiriasi, spatii de joaca pentru copii, o suprafata totala inchiriata in proportie de 95%.

Cu o investitie de peste 500,000 de euro in estetica centrului, precum si in materiale si tehnologii, noi chiriasi si reduceri cuprinse intre 80 si 90%, Vitantis isi deschide portile pentru vizitatori, asteptati in numar de peste 20.000, incepand cu sambata, 4 Decembrie, orele 10:00 ale diminetii.

Odata cu redeschiderea, managementul centrului comercial Vitantis a abordat o noua strategie, de coparticipare la campania de marketing, suportand diferenta intre pretul de raft si cel special.

"Asa cum am afirmat cu mai multe ocazii, principala veriga din lantul comercial care trebuie ajutata este consumatorul final, care a fost afectat puternic de situatia economica si a devenit brusc mult mai atent la raportul calitate-pret. Prin acest program, unic in Romania, venim in intampinarea chiriasilor prin acordarea de concesii de chirie care, prin compensare, vor reduce preturile finale practicate in magazine, ajutand astfel la reabilitarea puterii de cumparare a clientilor nostri si la aducerea preturilor la un nivel fara precedent. Intr-o piata plina de "super oferte publicitare", consumatorul real ce traieste pe piata in conditiile din Romania are nevoie de oferte reale care sa-i dea posibilitatea de a se bucura de cumparaturi in preajma Craciunului. Noi suntem pregatiti sa realizam acest algoritm complex menit sa ofere mai mult pentru mai putin.", declara Vlad Dragoescu, Investment Manager al Companiei Equest Investment, proprietar al Vitantis Shopping Center.

Vitantis anunta intrarea unui nou chirias, unul dintre jucatorii importanti pe piata de electronice si electrocasnice din Romania, Domo - magazinul acestuia avand o suprafata de 2053 mp. Pentru luna decembrie 2010, Domo a pregatit pentru cumparatori oferte la anumite produse cu discount-uri de pana la 20 %.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/relansare-dupa-prabusire-vitantis-pregateste-o-strategie-agresiva-si-obiective-indraznete-7776418
7776418
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.