Publicis One a numit noul management local din România

Autor: Georgiana Călin Postat la 19 decembrie 2016 108 afişări

Publicis One a numit noul management local din România

Publicis One, companie globală de comunicare ce reuneşte toate brandurile Publicis Groupe sub acelaşi acoperiş, a anunţat astăzi managementul local din România. La nivel local, brandurile aflate sub umbrela Publicis One sunt: Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Optimedia, MSLGROUP The Practice, Publicis Consultants, iLeo, Nurun, The Geeks, Publicis Dialog şi Publicis Events. Din ianuarie 2017, Zenith România va face parte, de asemenea, din Publicis One.

În România, Publicis One va fi condus de către Teddy C. Dumitrescu -Chief Executive Officer, Ştefan Iordache -Chief Operating Officer şi Mihaela Botea -Chief Financial Officer.

„Trebuie să eliminăm aspectele complicate din industria noastră. Clienţii caută mai puţine persoane de contact, care să cunoască discipline cât mai variate. Cum putem răspunde acestei nevoi şi cum se poate lucra în cel mai productiv mod? Acestea sunt provocările de astăzi ale clienţilor, mai ales dacă avem în vedere timpul şi eforturile investite încă dinainte ca problemele cu care ei se confruntă să fie corect identificate. Publicis One România va oferi o soluţie simplă şi puternică: specializare şi integrare”, a declarat Teddy C. Dumitrescu.  

Jarek Ziebinski, Global CEO, Publicis One: „O regiune dinamică şi cu multe oportunităţi de business, Europa Centrală şi de Est este o componentă cheie a operaţiunilor Publicis One. Sub conducerea CEO-ului regional, Misa Lukic, şi a liderilor locali, nu am nicio îndoială că vom implementa cu succes modelul Publicis One în pieţele din CEE, care vor aduce valoare şi vor genera creşterea businessului clienţilor noştri. De asemenea, cred că prin acest model creăm o nouă oportunitate de exprimare a talentului nostru, care va genera noua creativitate de care au nevoie companiile astăzi.”

Urmărește Business Magazin

Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români
Dezvăluiri: Ce vor românii de fapt de la un desert. Secretele unuia dintre cei mai cunoscuţi oameni din domeniu
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi
Tudose, ironic: Prefectul de Brăila a fost la o şedinţă de partid.Nu s-a făcut politică, s-au recitat psalmi
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.