Promenada deschide a doua ediţie a The Empty Shop, singurul magazin cu rafturi goale

Autor: Andra Stroe Postat la 24 aprilie 2019 80 afişări

Promenada a lansat pe 23 aprilie a doua ediţie „The Empty Shop”. Campania, menită să ajute persoanele în nevoie prin donarea de haine, este iniţiată de Promenada Mall, în parteneriat cu Unilever (OMO, Cocolino) şi Crucea Roşie Română.

Promenada deschide a doua ediţie a The Empty Shop, singurul magazin cu rafturi goale

Campania „The Empty Shop” de anul acesta se va desfăşura timp de aproximativ o lună, din 24 aprilie până în 19 mai. Proiectul se află la a doua ediţie după ce, în 2018, a înregistrat performanţa celei mai mari colecte de haine din România, cu 73 de tone de articole de îmbrăcăminte donate în două săptămâni. De acestea au beneficiat peste 6.700 de familii, din 12 judeţe. Hainele au ajuns la 28.000 de persoane din zone sărace şi cu risc de abandon şcolar, mulţumită celor peste 10.000 de donatori din toată ţara.

Obiectivul principal al proiectului este acela de a veni în sprijinul familiilor din zonele sărace şi de a contribui la reducerea abandonului şcolar şi excluziunii sociale prin donarea de haine către comunităţi nevoiaşe din ţară. Prin acest proiect, Promenada îşi doreşte să demonstreze, pentru a doua oară, că un centru comercial poate determina implicarea comunităţii şi aduce un impact pozitiv real în viaţa oamenilor.

România se numără printre ţările cu cele mai ridicate rate ale sărăciei din Europa, peste 35,7% dintre români fiind afectaţi de acest flagel, conform datelor Eurostat, citate de reprezentanţii Promenada. În acelaşi timp, tot România are şi cel mai ridicat nivel de copii săraci de pe continent, procentul fiind direct legat de o rată de abandon şcolar îngrijorătoare, de 18%. Alte efecte negative ale sărăciei sunt: excluziunea socială, abandonul şcolar şi copii care trăiesc în condiţii dure. De altfel, lipsa hainelor se află printre motivele care îi împiedică pe copiii din comunităţile sărace să meargă la şcoală. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
promenada,
campanie,
haine

ALEPH STORY: Năvodari, un adevărat pol imobiliar în România. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.