Profitul Albalact a crescut cu 58% în primul semestru

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 14 august 2012 63 afişări

Cifra de afaceri înregistrată de Albalact în semestrul I 2012 se menţine la nivelul cifrei raportate în aceeaşi perioadă a anului trecut. Anul acesta, Albalact a raportat o cifră de afaceri de aproape 166 milioane de lei, în timp ce în primul semestru 2011, iar profitul net pe primul semestru al acestui an este de peste 3,5 milioane de lei, cu 58% mai mare decât profitul din primul semestru al anului 2011 (2,2 mil lei).

"Rezultatele (...) se încadrează în liniile bugetate, în condiţiile de piaţă actuale. Aşa cum am anunţat, anul acesta am dezvoltat portofoliul de produse, am lansat o gamă nouă, diversificată, de brânză proaspătă de vaci sub brand-ul Rarăul şi am extins şi portofoliul brand-ului Zuzu cu produse ambalate la pahar. Ne pregătim să intrăm în categorii noi de piaţă în a doua jumătate a anului", a declarat Irina Măndoiu, director comercial Albalact.

După ce a încheiat investiţii importante în fabrica Rarăul, de curând Albalact a adus pe piaţă o gamă nouă de brânză proaspătă de vaci. Odată cu noua gamă, compania a introdus o reţetă proprie - brânza de vaci Moldoviţa, un amestec de brânză de vaci cu smântână si puţină sare. Portofoliul mai cuprinde alte sortimente de brânză proaspătă tip gustare şi desert, dar şi două sortimente tip ingredient, pentru plăcinte şi prăjituri, unice pe piaţă. Pentru gama Rarăul, Albalact a lansat şi o nouă campanie de comunicare TV la nivel naţional, completată cu activităţi de PR şi activităţi de trade marketing şi online.

Compania Albalact este astăzi pe locul 3 în topul producătorilor de lactate din România, având o tradiţie de peste 40 de ani pe piaţa românească.

În prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cotă de piaţă de 27,76% in valoare (conform datelor AC Nielsen, Ianuarie 2012), dar este lider şi în total piaţă de lapte (lapte UHT şi lapte pasteurizat), cu o cotă de 18,51% în valoare (conform datelor AC Nielsen, Ianuarie 2012). Albalact este lider de piaţă şi pe segmentul untului de masă cu brandul omonim De Albalact, cu un market share de 27,63% în valoare (conform datelor AC Nielsen, Decembrie 2011-Ianuarie 2012). Cu smântana Albalact, compania ocupă de asemenea primul loc pe acest segment. Astăzi, Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact şi Rarăul.

În 2008, Albalact a intrat pe segmentul brânzeturilor cumpărând pachetul majoritar de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. Astazi societatea este specializată în domeniul producţiei de brânzeturi, sub brandul omonim Rarăul. în prezent, Albalact deţine 99% din pachetul de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc.Albalact a fost privatizată în 1999, are peste 600 de angajaţi şi peste 6000 de acţionari şi este listată la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucureşti.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Profit,
Albalact,
primul semestru
/actualitate/profitul-albalact-a-crescut-cu-58-in-primul-semestru-9947547
9947547
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.