Producătorul de soluţii de securitate informatică Bitdefender a anunţat un nou country manager pentru România şi Republica Moldova

Autor: Ioana Matei Postat la 25 mai 2021 26 afişări

Producătorul de soluţii de securitate informatică Bitdefender a anunţat un nou country manager pentru  România şi Republica Moldova

Producătorul de soluţii de securitate informatică Bitdefender anunţă promovarea lui Ion Georgescu în poziţia de country manager România şi Moldova, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. 

În noul rol, Georgescu va răspunde de creşterea vânzărilor, retenţia şi fidelizarea clienţilor şi partenerilor prin comunicare permanentă şi programe dedicate de recompensare. Strategia de dezvoltare are în vedere şi promovarea noilor soluţii de securitate pentru MSP (Managed Service Provider) şi a serviciilor de administrare a detecţiei şi răspunsului la incidente de securitate informatică (Managed Detection and Response). Aceste funcţionalităţi ajută companiile care nu dispun de experţi de securitate pe plan intern să aibă acces facil la cel mai înalt nivel de securitate şi să oprească ameninţările persistente avansate. Serviciile MDR combină securitatea cibernetică pentru endpoint-uri şi capabilităţile de analiză a reţelei şi securităţii cu expertiza în materie de threat-hunting a unei echipe complete de securitate IT.

Georgescu lucrează în companie din 2015, timp în care a jucat un rol strategic în obţinerea poziţiei Bitdefender de lider în vânzări de soluţii de securitate către segmentul enterprise pe piaţa locală.

„Nivelul de încredere oferit de către partenerii şi clienţii noştri, care şi-au pus timp de două decenii încrederea în soluţiile Bitdefender, ne-a ajutat să avem o amprentă semnificativă la nivel global, să fim recunoscuţi ca lideri în securitate cibernetică. Bitdefender nu ar fi nu avut succes fără o strategie de poziţionare excelentă, fără să construiască o diferenţă relevantă în mintea clienţilor şi a partenerilor care, în timp, să ne atribuie un element definitoriu, o caracteristică unică, doar a noastră. Câştigarea rolului de lider ne obligă să fim şi mai exigenţi cu noi înşine, să livrăm servicii de top, să propunem tehnologii avansate de securitate şi, bineînţeles, să inovăm continuu şi să excelăm în zona programelor de parteneriat”, spune Ion Georgescu.

Promovarea vine în contextul în care atacurile cibernetice au scos la iveală pe durata pandemiei punctele slabe ale organizaţiilor şi au relevat dependenţa tuturor proceselor organizaţionale şi operaţionale de funcţionarea neîntreruptă a tehnologiilor digitale. Astfel, cererea pentru soluţii de securitate a crescut, iar companiile vor fi nevoite să continue să adopte şi să sporească regulile de securitate IT prin implementarea noilor tehnologii şi, totodată, să crească nivelul de conştientizare şi instruire în rândul angajaţilor – plecând de la scenariul muncii de oriunde pe termen lung.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
securitate,
solutii,
georgescu,
clienti,
companie,
crestere

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.