Primark şi-a recrutat primul manager de magazin din România de la New Yorker

Autor: Cristina Roşca Postat la 07 august 2022 1077 afişări

Retailerul irlandez de modă Primark, ce se pregăteşte să intre pe piaţa din România în acest an, şi-a recrutat primul manager de magazin pentru operaţiunile locale, este vorba de Eduard Moise, care a lucrat anterior pentru alte branduri de fashion internaţionale precum New Yorker şi H&M.

Primark şi-a recrutat primul manager de magazin din România de la New Yorker

♦ Eduard Moise şi-a creionat toată cariera în retail, lucrând atât în comerţul de modă, cât şi cel alimentar.

Retailerul irlandez de modă Primark, ce se pregăteşte să intre pe piaţa din România în acest an, şi-a recrutat primul manager de magazin pentru operaţiunile locale, este vorba de Eduard Moise, care a lucrat anterior pentru alte branduri de fashion internaţionale precum New Yorker şi H&M.

Executivul român a lucrat timp de şase ani pentru germanii de la New Yorker, întâi ca area sales manager, iar apoi ca regional sales manager. An­terior, el a fost angajatul H&M, încă de la intrarea suedezilor pe piaţă acum mai bine de un deceniu. Printre altele, a fost managerul fashion store-ului H&M din Bucureşti - cel de la Unirea Shopping City, conform datelor ZF.

Astfel, Eduard Moise are ex­pe­rienţă în modă şi a lucrat şi coordonat totodată activitatea unor magazine de suprafaţă mare, cum este cel al H&M din inima Capitalei.

Primark vine pe piaţă cu un mo­del de business într-o anumită măsură diferit de cel al jucătorilor existenţi. Retailerul de modă din Irlanda este cunoscut pentru magazinele sale de mari dimensiuni, uneori aproape cât un hipermarket, şi pentru preţurile mici. Compania va intra în 2022 în România, reprezentanţii Primark a­nunţând oficial că lanţul va deschide un magazin în mallul ParkLake din Capitală până la finalul acestui an. De fapt, irlandezii au semnat şi un al doilea contract deja, cu centrul co­mer­cial AFI Cotroceni, spun sursele ZF.

Primark va ataca segmentul preţurilor mici, urmând a deschide magazine pe suprafaţă foarte mare, de până la 5.000 mp, cât un hipermarket, cu 30-40 de case de marcat şi alte câteva zeci de cabine de probă. Aceste unităţi angajează sute de oameni şi sunt amplasate atât în centre comerciale, cât şi în spaţii stradale, în funcţie de oraş şi de oportunităţi. În România, unde shoppingul se realizează 99% la mall, primele două contracte ale Primark sunt în centre comerciale.

Eduard Moise, cel care va conduce operaţiunile unuia dintre magazinele Primark în România, are de altfel experienţă nu doar în modă, ci şi în comerţul alimentar unde a activat în magazine mari de tip hipermarket. Între 2004 şi 2010, executivul a lucrat pentru lanţul local de hipermarketuri PIC (intrat între timp în faliment) şi pentru Real (divizia de hipermarketuri a nemţilor de la Metro, brand care s-a retras din România, magazinele fiind vândute). În cadrul PIC, între 2008 şi 2009, Eduard Moise a fost director de expansiune.

El a absolvit Universitatea din Piteşti şi are un master în cadrul aceleiaşi instituţii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Primark,
manager,
romania,
magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.