Prima mutare a noului director de marketing al Orange: o nouă ofertă de abonamente - 7 planuri tarifare, de la 8 la 25 de euro
Orange, liderul pieţei locale de telecom după numărul de clienţi, venituri şi profitul net, a lansat o nouă ofertă de abonamente pentru serviciile de comunicaţii mobile, principalul său business, care include un număr de 7 oferte, la preţuri care variază de la 8 la 25 de euro.
Orange, liderul pieţei locale de telecom după numărul de clienţi, venituri şi profitul net, a lansat o nouă ofertă de abonamente pentru serviciile de comunicaţii mobile, principalul său business, care include un număr de 7 oferte, la preţuri care variază de la 8 la 25 de euro.
„Fiecare abonament începând de la 8 euro include minute şi SMS-uri naţionale nelimitate, beneficii bogate de internet sau chiar nelimitate (în funcţie de tipul de abonament ales), dar şi minute internaţionale. Clienţii pot accesa soluţii inteligente de finanţare pentru dispozitive mobile performante, precum şi pachete de internet în roaming SEE de la 10 euro. Indiferent de traficul de net consumat, clienţii Orange beneficiază de aceeaşi viteză conform abonamentului ales, fără limitări, începând de la 15 euro/lună. Toate abonamentele Fun au internet inclus pentru reţelele sociale şi chat, dar şi un pachet de internet disponibil, la viteza 4G+, adaptat fiecărui tip de consum. De exemplu, clienţii care aleg abonamentul Orange Fun 12 au minute şi SMS-uri naţionale nelimitate, trafic inclus pentru cele mai folosite reţele sociale (Facebook, Instagram, Facebook Messenger, Pinterest, Snapchat, Tik Tok, Twitter), 40 GB trafic de date, 5,76 GB în roaming SEE, dar şi 400 minute internaţionale, cu 12 euro pe lună“, conform datelor companiei. „Noul portofoliu de abonamente Orange pune accent pe simplitate, flexibilitate, dar mai ales pe nevoile diferite pe care fiecare dintre noi le avem. Fie că vrei să fii mereu conectat şi îţi doreşti acces nelimitat în cea mai bună reţea mobilă din România sau ai nevoie doar de beneficii din ceea ce este esenţial pentru tine, credem că noul portofoliu are un abonament potrivit pentru tine. În plus, pentru a facilita accesul românilor la tehnologie şi la cele mai performante dispozitive mobile, am introdus creditul My Reserve, ce face cumpărarea unui smartphone mai simplă“, a declarat Pierre Etienne Cizeron, noul Chief Marketing Officer al Orange România.
Compania Orange a raportat la Finanţe în 2019 afaceri de 5,826 mld. lei, mai mari cu 1%, şi un profit net de 384,7 mil. lei, dublu faţă de anul anterior.
Urmărește Business Magazin
citeste si:
- Şeful grupului Orange face schimbări în echipa de management, din Polonia până în Spania: Jean Francois Falacher, fostul şef al operaţiunilor din România, va prelua conducerea diviziei din Spania după ce a condus operaţiunile din Polonia în ultimii ani
- VIDEO. Florin Popa, director B2B, Orange: Criza a accelerat migrarea companiilor către soluţii de IT achiziţionate pe baza unui abonament

Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
-
FOTO. Tania Budi, zeiță în costum de baie. Arată demențial la 54 de ani!
TACATACA.PROSPORT.RO
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe monitorulpartidelor.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro