Prima dovada a existentei vietii extraterestre? NASA a gasit urme de viata pe un meteorit

Postat la 07 martie 2011 56 afişări

Un cercetator de la NASA a declarat ca a descoperit urme de viata extraterestra, fosilizate, in fragmentele unui meteorit, declansand un val de entuziasm, dar si de scepticism in cadrul comunitatii stiintifice internationale.

Articolul lui Richard Hoover, insotit de fotografiile facute la microscop ale unor mici creaturi care seamana cu niste viermi, a fost publicat vineri, in Journal of Cosmology, disponibil online.Acest savant a transat mai intai fragmente din mai multe tipuri de meteoriti, numite chondrite carbonatice, susceptibile de a contine apa si materii organice, pe care le-a analizat apoi la microscop.

Cercetatorul a descoperit organisme care semanau cu bacteriile si pe care le-a denumit "fosile autohtone", despre care afirma ca nu ar proveni din contaminarea probei - atunci cand meteoritul intra in atmosfera Terrei -, ci direct din spatiu si din organismele vii continute in comete, meteoriti si alte corpuri ceresti.

Cititi mai mutle pe www.mediafax.ro

dovada,
estraterestrii,
NASA,
meteorit
/actualitate/prima-dovada-a-existentei-vietii-extraterestre-nasa-a-gasit-urme-de-viata-pe-un-meteorit-8036713
Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Cine este Jazz? Este labradorul lui Adrian Georgescu, cofondatorul Biodeck. Este totodată membru al echipei, responsabilul cu buna dispoziţie a echipei, dar şi a partenerilor care ajung să interacţioneze cu el Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Cine este Jazz? Este labradorul lui Adrian Georgescu, cofondatorul Biodeck. Este totodată membru al echipei, responsabilul cu buna dispoziţie a echipei, dar şi a partenerilor care ajung să interacţioneze cu el
Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Sonia Năstase, executivul care conduce activitatea locală a Nespresso, este şi fericita „mamă“ a două animale de companie, ambele adoptate, Figaro şi Bella. "Un căţel sau o pisică sunt prieteni de nădejde pe viaţă, garantat!“
Restricţii ridicate pentru vacanţa la mare. Anunţul Guvernului Restricţii ridicate pentru vacanţa la mare. Anunţul Guvernului
ANALIZĂ: De ce se mută protestele din SUA în Europa. „Prăbuşirea economică s-a repercutat în buzunarul celor săraci”
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură