Povestea tinerei care a reuşit în mai puţin de două zile ce alţii nu reuşesc o viaţă întreagă
La 27 de ani şi după o bună perioadă de timp petrecută în corporaţii, Payal Kardakia şi-a propus să găsească, în mai puţin de două săptămâni, o idee de afaceri cu care să intre în lumea antreprenoriatului.
Era anul 2010, iar Kadakia lucra pentru Warner Music Group, în New York. Nu i-a luat două săptămâni, ci doar 36 de ore: un website care să permită rezervarea online a unor clase de balet şi fitness.
Ideea i-a venit în timp ce încerca să realizeze o programare online la un curs de balet, dar niciuna dintre platformele disponibile online nu permitea rezervarea propriu-zisă şi nici nu oferea prea multe informaţii. "Am vizitat şase siteuri diferite şi nu m-am lămurit dacă ceea ce ofereau mi se potrivea", a povestit tânăra celor de la BBC. "Trecuse mai bine de o oră şi eu tot nu rezervasem nimic."
Modelul de business era bazat pe comisioane pe care Payal Kardakia le încasa de la sălile respective.
În ianuarie 2011, ea a lansat prima versiune a siteului ClassPass. Astăzi, afacerea este estimată la o valoare de 470 de milioane de dolari; ClassPass funcţionează în Statele Unite, Marea Britanie, Canada şi Australia.
Prin siteul ClassPass au fost rezervate, de-a lungul celor 8 ani de activitate, peste 60 de milioane de rezervări.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro