Povestea femeii care a venit din Lituania pentru a învăţa bărbaţii din România cum să se îmbrace

Autor: Ioana Matei Postat la 04 decembrie 2015 2234 afişări

Povestea femeii care a venit din Lituania pentru a învăţa bărbaţii din România cum să se îmbrace

Julia Kristensen a pus bazele reţelei multibrand Casa Frumoasă în urmă cu 19 ani, perioadă în care reţeaua a ajuns la cinci magazine cu un portofoliu de mărci exclusiviste dedicate bărbaţilor precum Salvatore Ferragamo, Brioni, Scabal, Rochas şi Blumarine.

Astăzi, magazinele Casa Frumoasă  (Casa Frumoasă Lascăr, Casa Frumoasă Radisson Ladies, Casa Frumoasă Radisson Men, Casa Frumoasă Marriott Men şi Marc Cain) se află  în destinaţiile cheie de shopping ale Capitalei şi numără peste 20 de brand-uri de top, 40 de angajaţi, 5.000 de stofe din care se pot realiza costume la comandă şi afaceri de peste două milioane de euro.

În noiembrie 1996, Julia Kristensen, originară din Riga, Lituania, a deschis primul magazin dedicat exclusiv vestimentaţiei masculine şi croitoriei de lux Scabal. Prin această lansare a introdus în premieră conceptul de made-to-measure pe piaţa din România. Julia Kristensen s-a specializat în înalta croitorie masculină, prin cursuri, seminarii şi workshop-uri la Scabal. Învaţă tainele croitoriei de lux şi devine parte importantă a unei industrii, precum şi meserii, dominate de bărbaţi.

Julia Kristensen a deschis încă alte patru magazine, de-a lungul anilor, completând portofoliul modei de lux din România cu toate serviciile aferente: asistent personal pentru cumpărături, sfaturi de stil, sesiuni private de cumpărături, servicii personalizate şi parcare cu valet. La Casa Frumoasă pot fi găsite branduri de lux Ready to Wear precum Tom Ford, Salvatore Ferragamo, Elie Saab, Fausto Puglisi, Giambattista Valli, Antonio Berardi şi Loro Piana.

“Deschiderea magazinelor Casa Frumoasă a fost o provocare pentru mine, dar şi pentru piaţa şi publicul din România, în măsura în care am adus în premieră branduri exclusiviste, chiar aristocrate. Iar acest lucru presupunea că şi publicul ştie ce vrea, că este un fin cunoscător al industriei. A fost nevoie de timp şi răbdare. Cerinţele au devenit mai exigente, iar clientul a devenit conştient de ce presupune un brand de lux. Am norocul să fac ce îmi place, cu multă pasiune, aşa că oricât de greu ar fi pot să îmi găsesc energia şi să mă reîncarc tot din muncă”, spune Julia Kristensen.

În anul 2008, în urma unei investiţii de peste cinci milioane de euro, Casa Frumoasă s-a mutat în vila din Lascăr Catargiu, devenind astfel magazinul destinat exclusiv vestimentaţiei masculine de lux. În toamna anului 2011, experienţa modei de lux urcă o treaptă prin inaugurarea unui spectaculos restaurant, Veranda Casa Frumoasă, care completează armonios aura aristocratică a vilei.

În 2015, proprietara Casa Frumoasă a consolidat business-ul prin deschiderea unui nou magazin, Marc Cain, franciza unui brand premium de fashion feminin fondat în Germania în 1973.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/povestea-femeii-care-a-venit-din-lituania-pentru-a-invata-barbatii-din-romania-cum-sa-se-imbrace-14908893
14908893
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cât câştigăm din businessul NATO. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.