Polonia, ţinta ideală pentru cumpărăturile online?

Autor: Ioana Matei Postat la 16 noiembrie 2012 781 afişări

Fashion Days, liderul de piaţă în România şi Europa Centrală şi de Est în rândul cumpărăturilor online pe segmentul fasshio&lifestyle se extinde în Polonia prin preluarea jucătorului local Markafoni. Compania urmăreşte să crească astfel numărul de clienţi la peste trei milioane.

Dezvoltarea operaţiunilor Fashion Days pe piaţa poloneză vine în contextul în care, în decembrie 2011, în decembrie 2011 în Polonia s-au raportat peste 23 de milioane de utilizatori de internet, ceea ce reprezintă aproximativ 62% din populaţia Poloniei, potrivit Internet World Stat.

În plus, Polonia este considerată piaţa cu cea mai accelerată creştere a vânzărilor online din Europa, potrivit unui raport PMR Research. Aproape 32% dintre polonezi au făcut cumpărături online în primul trimestru din 2012 şi o treime dintre aceştia (33%) au cumpărat obiecte vestimentare, cheltuind în medie 60 de euro. În topul categoriilor de produs preferate de polonezi pentru shopping online se numără, alături de haine, încălţămintea şi bijuteriile, precum şi jocurile, telefoanele, computerele, cărţile, dar şi biletele de avion sau rezervările la hoteluri.

Fondat în 2009 de către antreprenori elveţieni, Fashion Days s-a extins rapid în România, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Bulgaria şi începând cu luna noiembrie - în Polonia. România ocupă o poziţie strategică în rândul ţărilor în care este prezent Fashion Days, fiind centrul operaţional al întregului grup.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fashion days,
retail online,
polonia,
strategie
/actualitate/polonia-tinta-ideala-pentru-cumparaturile-online-10331323
10331323
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cât câştigăm din businessul NATO. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.