Planurile Auchan pe formatul mic de magazine: să acopere toate benzinăriile Petrom şi să deschidă alte câteva sute de unităţi independente

Postat la 30 ianuarie 2018 184 afişări

Segmentul magazinelor mici – supermarketuri şi proximitate modernă - numără acum circa 1.600 de unităţi cu vânzări anuale de 2,5 mld. euro şi este disputat de Profi, Mega Image şi Carrefour.

Planurile Auchan pe formatul mic de magazine: să acopere toate benzinăriile Petrom şi să deschidă alte câteva sute de unităţi independente

Auchan a intrat pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu cu formatul de hipermarket. Până acum un an acesta a fost singurul format cu care retailerul francez activa local. În 2016, francezii au deschis primele magazine de proximitate sub brandul My Auchan, iar anul trecut au inaugurat şi primele supermarketuri, care funcţionează tot sub brandul Auchan.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.