Piata de retail FMCG, evaluata la 16 miliarde euro, va creste cu 5% pe an
Piata romaneasca de retail FMCG, care a scazut in ultimii doi ani cu 29%, pana la 16 miliarde euro in 2010, va reincepe sa se dezvolte, cu un ritm de 5% pe an, potrivit unui studiu efectuat de firma Contrast Management Consulting.
"Criza a redus valoarea pietei de FMCG (Fast Moving Consumer Goods) cu aproximativ cinci miliarde de euro fata de maxima atinsa in 2008, ceea ce reprezinta o scadere de 29%. S-a ajuns astfel la un nivel al pietei similar celui din 2005", a declarat, miercuri, intr-o conferinta de presa, Adrian Comaneci, Senior Project Manager Contrast Management Consulting Romania.
El a adaugat ca in urmatorii ani se estimeaza o crestere anuala a industriei de bunuri de larg consum cu 5%, ca urmare a cresterii puterii de cumparare a populatiei, a dezvoltarii agresive a comertului modern si a modificarilor comportamentului de consum al populatiei.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro