Pasagerii unei curse Tarom, blocaţi peste 12 ore pe aeroportul din Amsterdam. Şase români, lăsaţi în aeroport/ Reprezentantul local al companiei, demis

Autor: Departamentul Economic Postat la 03 decembrie 2017 131 afişări

O cursă a companiei Tarom care trebuia să plece sâmbătă seara din Amsterdam către Bucureşti a rămas blocat pe aeroportul olandez din cauza unor defecţiuni tehnice. Blocajul a durat peste 12 ore şi, în plus, şase pasageri au rămas în Amsterdam, pierzând o cursă de întoarcere pusă la dispoziţie de Tarom. Reprezentantul local al Tarom a fost revocat din funcţie.

UPDATE: Directorul general al Tarom a dispus o anchetă pentru investigarea întârzierii de la Amsterdam

Werner Wilhelm Wolff , directorul general al Tarom, a dispus constituirea unei comisii care să cerceteze „aspectele tehnice şi operaţionale care au generat anularea intempestivă a zborului Amsterdam-Bucureşti”, se arată într-un comunicat transmis duminică de compania aeriană.

„Directorul general, Werner Wilhelm Wolff, a discutat cu cei şase pasageri ai zborului ROT364 care au rămas la Amsterdam, asigurându-i că Tarom caută rute alternative pentru a-i transporta cât mai repede posibil către Bucureşti. De asemenea, directorul companiei a precizat că Tarom va respecta cu stricteţe legislaţia şi va acorda compensaţiile prevăzute de prevederile internaţionale”, se arată în comunicatul companiei aeriene.

„Ca urmare a situaţiei generate de anularea intempestivă a zborului ROT 364 Amsterdam-Bucureşti, din data de 2 decembrie 2017, directorul general al Tarom, Werner Wilhelm Wolff, a dispus, în cursul nopţii, formarea unei celule de criză la nivelul companiei, pentru rezolvarea operativă a acestei situaţii”, se mai arată în comunicat.

De asemenea, „constatând deficienţe majore în comunicarea cu reprezentantul Tarom Amsterdam, directorul general a dispus revocarea acestuia din funcţie”.

Compania Tarom prezintă scuze tuturor pasagerilor zborului ROT 364 Amsterdam-Bucureşti.

Avionul trebuia să decoleze de pe aeroportul Schiphol sâmbătă seara, la ora 20.00, dar căpitanul cursei i-a informat pe pasageri că aeronava are probleme tehnice. Apoi, aeronava Tarom trimisă duminică dimineaţa pentru a prelua călătorii a avut o problemă de IT şi a decolat cu o oră întârziere.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
TAROM,
AVIAŢIE,
TAROM AMSTERDAM

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.