One United Properties şi Auchan au investit 178.000 de euro în reamenajarea parcului aflat în vecinătatea proiectului pe care dezvoltatorul îl construieşte în Capitală

Autor: Cristina Bellu Postat la 23 octombrie 2019 719 afişări

One United Properties, companie controlată de Andrei Diaconescu şi Victor Căpitanu, şi retailerul francez Auchan, au investit 178.000 de euro în reamenajarea parcului Automatica, situat în vecinătatea proiectului imobiliar One Floreasca City, pe care dezvoltatorul îl construieşte la intersecţia arterelor Mircea Eliade şi Calea Floreasca din zona centrală a Bucureştiului.

One United Properties şi Auchan au investit 178.000 de euro în reamenajarea parcului aflat în vecinătatea proiectului pe care dezvoltatorul îl construieşte în Capitală

One United Properties, companie controlată de Andrei Diaconescu şi Victor Căpitanu, şi retailerul francez Auchan, au investit 178.000 de euro în reamenajarea parcului Automatica, situat în vecinătatea proiectului imobiliar One Floreasca City, pe care dezvoltatorul îl construieşte la intersecţia arterelor Mircea Eliade şi Calea Floreasca din zona centrală a Bucureştiului.

Totodată, dezvoltatorul a cedat municipalităţii o suprafaţă de teren de 1.000 de metri pătraţi şi a alocat un buget de 1 milion de euro pentru investiţii în infrastructură, care prevăd lărgirea străzii Calea Floreasca de la 4 la 6 benzi (pe sectorul cuprins între Str. Glynka şi Bd. Mircea Eliade), semaforizare, noi alveole pentru staţiile de autobuz, dar şi modernizarea sistemului de iluminat public pe Calea Floreasca, pe segmentul dintre Bd. Mircea Eliade şi Str. Banu Antonache.

„Încă de la început acest ansamblu multifuncţional a fost gândit ca o comunitate, care se adaptează la un stil de viaţă actual, care înglobează într-un mix organic zone comerciale, rezidenţiale şi office. Nu în ultimul rând, compania noastră şi-a asumat răspunderea pentru investiţii în spaţiile publice, care vor aduce numeroase beneficii locuitorilor: vorbim de reamenajarea parcului Automatica, de investiţii care au rolul de a reduce traficul şi de a propune soluţii pentru decongestionarea zonelor, de creare a unor spaţii outdoor de recreere, de clădiri eficiente energetic, care contribuie la îmbunătăţirea calităţii vieţii”, explică Beatrice Dumitraşcu, VP Residential Sales One United Properties.

Citiţi mai multe pe ZF.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.