One United Properties, planuri de dezvoltare a unei zone de retail de dimensiunea unui mall în cadrul One Cotroceni Park

Autor: Andra Stroe Postat la 13 septembrie 2019 156 afişări

One United Properties, planuri de dezvoltare a unei zone de retail de dimensiunea unui mall în cadrul One Cotroceni Park

Proiectul One Cotroceni Park, dezvoltat de One United Properties pe un teren de 5,8 hectare din Bucureşti, va da o nouă dimensiune conceptului Work – Live – Shop de pe piaţa locală, oferind viitorilor angajaţi şi rezidenţi care vor locui în cadrul proiectului o zonă de retail cu o suprafaţă de aproape 15.000 de metri pătraţi, comparabilă cu cea a unui centru comercial de dimensiuni medii, spun reprezentanţii companiei de constultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Proiectul dezvoltat de One United Properties va cuprinde nouă blocuri cu circa 800 de apartamente şi birouri cu o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 80.000 metri pătraţi, spaţiile de la parterul clădirilor fiind alocate într-o proporţie semnificativă zonei de retail.

One United a desemnat firma de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox consultant strategic pentru definirea conceptului zonei de retail şi implementarea strategiei de închiriere a spaţiilor comerciale.

„Împreună cu One United Properties, ne propunem să transformăm fosta platformă Ventilatorul într-un peisaj urban modern şi să dăm o nouă dimensiune ansamblurilor mixte aflate într-o locaţie importantă din oraş. One Cotroceni Park va beneficia de o zonă de retail de 15.000 de metri pătraţi, reprezentând peste 10% din suprafaţa dezvoltată, care va deservi atât cei aproximativ 10.000 de oameni care vor lucra şi locui în proiect, cât şi rezidenţii din zona Cotroceni - 13 Septembrie, printr-o nouă serie de concepte şi facilităţi special gândite pentru această locaţie”, a declarat Bogdan Marcu, partener retail agency, Cushman & Wakefield Echinox.

În medie, dezvoltatorii de birouri din Bucureşti alocă suprafeţe de 5-6% spaţiilor de retail şi servicii, pondere considerată insuficientă de către o bună parte din angajaţi. Conform studiului Working Habits & Commuting Patterns realizat recent de Cushman & Wakefield Echinox, doar 27% dintre angajaţii clădirilor de birouri moderne din Bucureşti sunt mulţumiţi de zona de retail şi servicii din apropierea locului de muncă, aceştia considerând că este nevoie de mai multe restaurante şi cafenele (37% dintre respondenţi), centre de fitness şi spaţii pentru practicarea sporturilor (26%) şi supermarketuri (24%).

Situat pe strada Progresului, vizavi de viitoarea staţie de metrou Academia Militară, One Cotroceni Park va revitaliza o fostă zonă industrială din mijlocul Capitalei, ţinând cont că pe o rază de un kilometru se regăsesc obiective importante precum Palatul Cotroceni, Grădina Botanică, Academia Militară, Palatul Parlamentului sau hotelul JW Marriott, spun reprezentanţii companiei.

Lucrările la prima fază a proiectului, ce va consta în dezvoltarea componentei de birouri şi a spaţiilor de retail aferente vor începe în următoarele săptămâni, în timp ce demararea construcţiei la componenta rezidenţială a proiectului este planificată pentru toamna anului viitor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
retail,
cotroceni,
united

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.