Oktal.ro mizeaza pe cresterea afacerilor cu 30% in 2013

Autor: Anca Barbulescu Postat la 05 februarie 2013 27 afişări

Magazinul online de electrocasnice si produse IT&C Oktal.ro estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 30% in 2013, pe fondul vanzarilor de tablete si smartphone-uri.

"2013 este un an in care retail-ul va depinde mult de evolutia economiei, de dinamica veniturilor populatiei si mai ales de optimismul sau pesimismul clientilor cu privire la evolutia lor personala viitoare", a explicat Dan Dumitrescu, directorul general al companiei Elka-Oktal Group, care detine magazinul Oktal.ro. "Anul a inceput intr-un mod pozitiv, cu un context politic stabil, dar consumatorii au experienta nefericita a ultimilor ani si inca privesc cu reticenta spre viitor, consuma in mod limitat si precaut, mai ales pe sectorul bunurilor de folosinta indelungata. Totusi, tehnologia noua ii convinge pe clienti sa "riste" sa-si innoiasca gadget-urile, produsele performante fiind in topul vânzarilor pe toate categoriile, in ciuda preturilor superioare", a adaugat Dumitrescu.

În 2011, compania a vândut 9.000 de laptopuri, dar şi televizoare şi tablete, iar pentru anul trecut estimările anterioare vizau vânzări de 15.000 de laptopuri. Elka-Oktal Group a inaugurat anul trecut şi un showroom în Bucureşti, în urma unei investiţii de 100.000 de euro.

Aproape 50% din cifra de afaceri, de 4,3 de milioane de euro în 2011, este adusă de vânzările de laptopuri.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Oktal.ro,
afaceri,
crestere
/actualitate/oktal-ro-mizeaza-pe-cresterea-afacerilor-cu-30-in-2013-10543310
10543310
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.