Oale şi ulcele pentru secolul XXI: cum a reuşit un atelier britanic să redefinească olăritul

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 29 martie 2020 101 afişări

Un atelier britanic de olărit, care se mândreşte cu faptul că foloseşte pentru decorarea manuală a produselor sale un procedeu pus la punct în secolul XVIII, a învăţat să profite de tehnologia secolului XXI pentru promovare şi vânzări.

Oale şi ulcele pentru secolul XXI: cum a reuşit un atelier britanic să redefinească olăritul

Întemeiat în 1851, atelierul, pe nume Burleigh, poate produce atât porţelanuri ce amintesc de cele chinezeşti, precum şi diverse alte articole, unele chiar în colaborare cu branduri internaţionale ca Ralph Lauren Home, scrie Financial Times. Promovarea se face în parte pe Instagram, unde se caută şi inspiraţie prin studierea ultimelor tendinţe în materie de luat masa şi socializare, care arată că multă lume preferă produse de lux, o farfurie simplă modernă de la Burleigh costând echivalentul a 25 de euro.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Universitatea Babeş-Bolyai a cumpărat cu 40 mil. lei hotelul Opera Plaza din Cluj-Napoca. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.