O reţea de zece magazine din Bucureşti, cu afaceri de 3,5 mil. euro, e scoasă la vânzare

Autor: Cristina Roşca Postat la 24 decembrie 2020 502 afişări

O reţea de zece magazine amplasate în diferite colţuri din Bucureşti este scoasă la vânzare de proprietarii care spun că vor să îşi concentreze atenţia pe afacerea de catering pe care o mai au. În total, e vorba de 10 magazine cu afaceri de 17 milioane de lei (3,5 mil. euro), conform declaraţiilor lui Claudiu Şerban, unul dintre cei implicaţi în business.

O reţea de zece magazine din Bucureşti, cu afaceri de 3,5 mil. euro, e scoasă la vânzare

O reţea de zece magazine amplasate în diferite colţuri din Bucureşti este scoasă la vânzare de proprietarii care spun că vor să îşi concentreze atenţia pe afacerea de catering pe care o mai au. În total, e vorba de 10 magazine cu afaceri de 17 milioane de lei (3,5 mil. euro), conform declaraţiilor lui Claudiu Şerban, unul dintre cei implicaţi în business.

“Magazinele noastre nu sunt regrupate sub umbrela unui brand. Ele sunt amplasate în diferite zone ale Bucureştiului, avem în Băneasa, zona Baicului sau Gorjului, dar şi în Otopeni”, spune el.

Magazinele măsoară între 50-60 mp şi 100 mp, astfel că sunt încadrate pe segmentul de proximitate, conform standardelor din piaţă. Ele sunt amplasate în spaţii închiriate, însă contractele de chirie sunt semnate pe termen mai lung, de zece ani, spune Claudiu Şerban.

Afacerea a fost scoasă la vânzare pe internet, pe o serie de platforme de profil, iar Claudiu Şerban afirmă că motivul din spatele acestei decizii este acela că acţionarii vor să îşi concentreze atenţia pe un alt business pe care îl au, acela de catering.

„Noi avem şi un alt business, în zona de catering, care a crescut bine în această perioadă, pandemia nu ne-a afectat deloc. Nu avem acoperită şi zona de evenimente, doar de catering. Şi magazinele au crescut în 2020, dar pentru noi e greu să operăm 10 magazine.”

Businessul de retail e operat prin două firme, Berfan International şi Bella Bianca Prod SRL, potrivit lui. El adaugă că pe fiecare dintre cele două companii sunt operate o parte din magazine. Nu oferă detalii dacă sunt şi alte activităţi înregistrate pe cele două entităţi, care însă au CAEN de comerţ cu amănuntul. Împreună, Berfan International şi Bella Bianca Prod au avut afaceri de circa 17 mil. lei anul trecut, în creştere puternică faţă de 2018.

Singurul acţionar al celor două firme este, conform platformei Confidas.ro, Maria Negulescu.

„Am fost contactaţi pentru vânzare de români stabiliţi afară dar care vor să revină acasă şi să aibă afacerea lor. Au fost doar discuţii, nu am închis nicio negociere încă.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
bucuresti,
magazine,
vanzare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.