Netflix deschide primele sale parcuri tematice în Statele Unite
În ultimii ani, Netflix oferă acest tip de experienţă pentru o perioadă limitată, până în prezent, aproximativ patruzeci de activităţi în aproximativ 350 de oraşe.
Pentru „Netflix House”, care se deschide miercuri, gigantul american de streaming a ales unul dintre cele mai mari centre comerciale din ţară, în King of Prussia, o suburbie a oraşului Philadelphia (est), înainte de a se deschide în Dallas, Texas, pe 11 decembrie şi în Las Vegas, Nevada, în 2027, potrivit Le Figaro.
Intrarea în spaţiul de aproape 10.000 m², decorat cu teme inspirate din cele mai faimoase producţii ale platformei ( Bridgerton, Stranger Things, Squid Game, K-Pop Demon Hunters etc.), este gratuită. Activităţile, care includ şi minigolf, un cinematograf, un restaurant şi un magazin de suveniruri, sunt contra cost.
În ultimii ani, Netflix oferă acest tip de experienţă pentru o perioadă limitată (până în prezent, aproximativ patruzeci de activităţi în aproximativ 350 de oraşe). Însă, confruntaţi cu dificultatea de a găsi spaţii suficient de mari pentru a le găzdui, „a devenit clar că am avea mai multă flexibilitate dacă am avea o locaţie permanentă”, a explicat directoarea de marketing a companiei, Marian Lee, în timpul unei discuţii la masă rotundă cu presa, luni.
Gigantul streamingului a optat pentru centrele comerciale din suburbiile Philadelphiei şi Dallasului, unde activităţile oferite se vor schimba periodic, pentru a le transforma în „o destinaţie cotidiană” pentru populaţia locală.
Se aşteaptă ca turiştii să se adune pe principala arteră a oraşului Las Vegas, Strip, în termen de doi ani, cu un „program uşor diferit ”, axat pe experienţe excepţionale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













