METRO lansează o platformă de soluţii digitale pentru firmele din HORECA. ”Contextul actual face ca majoritatea clienţilor să caute produse HoReCa în mediul online”

Autor: Roxana Rosu Postat la 15 ianuarie 2021 78 afişări

Retailerul german Metro lansează în România platforma DISH în România, care oferă soluţii digitale pentru antreprenorii din industria ospitalităţii, scopul ei fiind de a asigura vizibilitatea online şi a creşte eficienţa afacerilor.

METRO lansează o platformă de soluţii digitale pentru firmele din HORECA. ”Contextul actual face ca majoritatea clienţilor să caute produse HoReCa în mediul online”

Retailerul german Metro lansează în România platforma DISH în România, care oferă soluţii digitale pentru antreprenorii din industria ospitalităţii, scopul ei fiind de a asigura vizibilitatea online şi a creşte eficienţa afacerilor.

Platforma este folosită deja de peste 200.000 de restaurante din 16 ţări.

„Susţinem afacerile HoReCa şi nevoia lor de transformare digitală şi venim astfel în întâmpinarea nevoilor lor cu un produs revolutionar în piaţă, atât din perspectiva multitudinii de beneficii pentru client, cât şi din cea a preţului imbatabil pentru calitatea tehnologiilor incorporate în produsul DISH. Anul trecut a fost extrem de dificil pentru antreprenorii din acest domeniu şi i-a pus în faţa multor provocări. Folosirea acestor soluţii digitale asigură vizibilitate şi relevanţă în mediul online pentru afacerile HoReCa, deoarece contextul actual face ca majoritatea clienţilor lor să caute produse HoReCa în mediul online”, declară Adrian Ariciu, CEO METRO Cash&Carry România.

Începând cu 15 ianuarie, prin intermediul DISH sunt disponibile două pachete ce grupează diferite soluţii digitale: Starter şi Professional.

Pachetul „Starter”, care costă 299 lei (fără TVA),  se adresează clienţilor cu o prezenţă digitală incipientă şi oferă servicii digitale de bază, pentru începerea construirii prezenţei online a afacerilor, precum crearea rapidă şi intuitivă a website-ului.

Pachetul „Professional” include un  modul de comenzi online, fără niciun comision către terţi, un serviciu dezvoltat pornind de la cererile tot mai frecvente primite de la afacerile din industria ospitalităţii, rezervări online ce facilitează planificarea şi organizarea rezervărilor. Acest pachet are un tarif unic de activare de 99 lei (fără TVA) şi un abonament lunar de 99 lei (fără TVA).  

Metro deţine în România 30 de magazine cash&carry şi reţeaua de francize LaDoiPaşi, cu aproape 1.400 de magazine mici.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
online,
solutii,
platforma,
lansare,
clienti,
mediu

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.