Managerul responsabil de toate produsele din benzinăriile Rompetrol

Autor: Ioana Matei Postat la 24 august 2017 464 afişări

Principala responsabilitate a lui Carmen Pârlog vizează coordonarea departamentului de shop al Rompetrol Downstream, divizia de retail a grupului KMG Internaţional. Implicit, este direct responsabilă şi de dezvoltarea portofoliului de produse şi servicii din cadrul benzinăriilor Rompetrol, urmărind şi anticipând tendinţele de piaţă în coroborare cu evoluţia obicieiurilor de consum ale clienţilor. Alte două aspecte pe care se concentrează sunt de identificarea unor factori diferenţiatori şi de dezvoltarea unor activităţi promoţionale inovatoare pentru consumatori.

Managerul responsabil de toate produsele din benzinăriile Rompetrol

Din 2015, echipa dedicată dezvoltării zonei de magazine din cadrul staţiilor Rompetrol a ajuns la 13 angajaţi, specialişti pe fiecare din grupele mari de produse din portfoliul companiei.

Carmen Pârlog a absolvit în 2006 Facultatea de Economie şi Politici Economice în cadrul UE, la Universitatea Româno-Americană din Bucureşti. În acelaşi an şi-a început cariera la Rompetrol Downstream, iniţial ca junior buyer, de unde a evoluat până în funcţia sa actuală, în care a fost promovată în 2015. Ea spune că momentul cel mai dificil de până acum din activitatea sa profesională se leagă şi de cea mai mare satisfacţie: odată cu schimbarea conceptului de magazin şi a modernizării staţiilor din perioada 2014-2015, s-a născut şi provocarea de a defini un nou layout, gama de produse, standarde de expunere şi servire, atât pentru zona de magazin, cât şi pentru zona de gastro. „A fost un proces complex, care a implicat schimbări majore atât în maniera de abordare a portofoliului, dar mai ales în definirea unui sistem de aliniere a proceselor şi procedurilor de lucru care să permită implementarea şi uniformizarea acestora la nivel întregii reţele Rompetrol.” Spune că rezultatele au fost pe măsura efortului, pentru că după mai bine de un an şi jumătate de construcţie şi îmbunătăţire continuă, creşterea constantă a vânzărilor a confirmat succesul acestui proiect. „În această perioadă, s-au înregistrat evoluţii pozitive atât în zona de magazin, cât şi în partea de gastro – unde prin diversificarea şi calitatea oferită s-a observat o creştere semnificativă a numărului de clienţi şi a valorii per tranzacţie.”

CARMEN PÂRLOG

33 DE ANI

SHOP MANAGER, ROMPETROL DOWNSTREAM

CIFRĂ DE AFACERI (BRUTĂ) 2015: 2,052 MLD. DOLARI   /   CIFRĂ DE AFACERI (BRUTĂ) 2016: 1,99 MLD. DOLARI

PIERDERE NETĂ: 27,4 MIL. DOLARI   /   PROFIT NET (2016): 18,9 MIL. DOLARI*

NUMĂR DE ANGAJAŢI (2016): 748

*INFORMAŢIILE PREZENTATE SUNT ÎN CONFORMITATE CU STANDARDELE INTERNAŢIONALE DE CONTABILITATE IFRS ŞI SUNT PREZENTATE ÎN DOLARI

Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 12-a ediţie.


Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Cu cât a crescut economia în T2. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.