Managerul care conduce businessul de carduri al OMV Petrom

Autor: Ioana Matei Postat la 24 august 2017 564 afişări

Alina Răducu conduce, din aprilie 2017, departamentul de vânzări prin carduri şi vouchere pe regiunea de est (România, Bulgaria şi Serbia) al OMV Petrom.

Managerul care conduce businessul de carduri al OMV Petrom

Ea a absolvit Facultatea de Ştiinţe Administrative a Universităţii din Ploieşti (2004), precum şi un program masteral în management strategic la ASE (2004-2005). Lucrează în zona comercială a OMV Petrom de peste 10 ani, iar în rolul actual este 100% responsabilă pentru realizarea bugetului aferent businessului de carduri prin stabilirea şi implementarea strategiei regionale pentru întregul portofoliu de produse din cadrul departamentului Carduri, care are o pondere semnificativă în totalul vânzărilor prin reţeaua de benzinării. Din această funcţie, coordonează o echipă de 53 de oameni din trei ţări. „Împreună trebuie să ne asigurăm că activităţile noastre sunt în sinergie cu strategia grupului, că tragem toţi în aceeaşi direcţie şi că nu ne asumăm riscuri gratuite.”

Răducu spune că îi este greu să numească o singură reuşită din rândul celor avute în parcursul său profesional, pentru unele dintre acestea fiind premiată, iar altele au stat la baza unor sisteme care se folosesc de câţiva ani şi sunt în continuare de actualitate. Totuşi, din rândul acestora se evidenţiază proiectul privind operarea centralizată a staţiilor OMV şi Petrom de către o singură companie, OMV Petrom Marketing.

„Finalizarea proiectului a presupus implementarea unor modificări asupra caselor de marcat, simultan, în peste 500 de puncte de vânzare, fără a perturba semnificativ activitatea şi fără ca aceste schimbări să deranjeze clienţii. Acest proiect a presupus soluţii inovatoare care au permis gestiunea caselor de marcat din punctele de vânzare, un efort susţinut de echipa atât din partea noastră, cât şi din partea partenerilor noştri, o relaţie bună cu autorităţile statului bazată pe înţelegerea nevoilor de business, importanţa dată detaliilor şi o planificare de ceas elveţian, precum şi o analiză corectă a riscurilor.” Iar când vine vorba despre provocări, spune că în prezent o trăieşte pe cea mai mare, fiind mama unei fetiţe de un an: „Descopăr zi de zi cât de dificil este să excelezi atât la birou, cât şi acasă, având timp limitat la dispoziţie. Iar când pui în ecuaţie şi efortul necesar preluării unui nou job nou, care presupune şi deplasări frecvente în regiune, devine obligatoriu să îţi placă foarte mult ceea ce faci.“ Cum încearcă să depăşească dificultăţile? „Prioritizând, având încredere în echipa pe care o conduc şi respectând timpul dedicat fetiţei mele. Şi foarte puţine ore de somn. Nu ştiu dacă îmi iese, însă eu încerc să fac fiecare zi să conteze.”

Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 12-a ediţie.


Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
serbia,
carduri,
petrom,
omv petrom

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.