LOVITURĂ de teatru: Reţeaua Profi explodează în România. Cum vrea să cucerească piaţa retailerul

Postat la 22 ianuarie 2019 261 afişări

Reţeaua de ma­gazine Profi, con­tro­lată de fon­dul de in­vestiţii Mid Eu­ropa Partners, a terminat anul trecut cu peste 900 de ma­ga­zine du­pă ce a deschis doar în 2018 circa 230 de uni­tăţi noi.

LOVITURĂ de teatru: Reţeaua Profi explodează în România. Cum vrea să cucerească piaţa retailerul

Retai­le­rul şi-a adjudecat în fiecare din ulti­mii ani titlul de „cam­­pio­nul ex­pan­­siunii“ în co­merţul lo­cal şi va mer­­­ge îna­in­te cu ex­pan­­siunea, având pla­­­ni­ficate alte peste 200 de ma­gazine, ur­mând a depăşi astfel pragul de 1.000 de unităţi.

„Departe de a fi un an uşor, am reuşit şi în 2018 să ne atingem obiec­ti­vele şi să evo­luăm (...). Cifra a cres­cut cu peste 25%, până la aproape 1,3 mi­liarde euro, dar la o bază de magazine mult mai mare decât în anul anterior. La aceasta au con­­tri­buit atât extin­de­rea reţelei, cât şi creş­terea L4L (fără să se ţină cont de expan­siu­ne – n.red.)“, a de­cla­rat Daniel Cîrstea, direc­torul general al Profi

 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
profi,
magazine,
decizie,
lovitura,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.