LC Waikiki mizează pe dublarea afacerilor în 2015

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 17 iunie 2015 461 afişări

LC Waikiki, brand ce a fost lansat în Franţa şi a intrat pe piaţa globală de retail după ce a devenit brand turcesc, se aşteaptă ca anul acesta să dubleze afacerile de pe piaţa românească. LC Waikiki a deschis primul magazin în afara Turciei în România, în 2009, iar obiectivul companiei este să devină unul dintre primele trei reţele de modă la nivel european până în 2023.

LC Waikiki mizează pe dublarea afacerilor în 2015

LC Waikiki este prezent în Turcia ca parte din LC Waikiki Retail Magazacilik AS din anul 1997. Ca urmare a creşterii rapide şi a recunoaşterii sale ca lider de piaţă în Turcia, LC Waikiki a facut primele investiţii în străinătate în anul 2009 în România. De atunci, compania a deschis magazine în 25 de ţări, având 530 de magazine.

“Regiunea Balcanică are o importanţă majoră pentru Turcia pentru că reprezintă o poartă de intrare către Europa de Vest. România are o importanţă aparte pentru noi deoarece este prima ţară prin intermediul căreia ne-am deschis către lume în 2009. Vom continua investiţiile internaţionale în România, în Balcani şi în diferite regiuni ale lumii, cu scopul de a fi unul dintre brand-urile globale ale Turciei.” declară Yenal Gökyıldırım, LC Waikiki Retail Managing Director.

LC Waikiki a ajuns la 392 de magazine în Turcia şi la aproape 140 peste hotare, având 25.500 de angajaţi din diferite culturi. Compania a crescut investiţiile cu 25% începând cu anul 2009, când a deschis pentru prima dată un magazin internaţional.

Obiectivul LC Waikiki este să devină un brand global în 2023 şi să ajungă la o cifră de afaceri la nivel global de 6 miliarde de dolari cu 1.000 de magazine peste hotare, şi 4 miliarde de dolari la nivel local, cu 500 de magazine deschise în Turcia.

“Vom continua să creştem fără să încetinim.” a adăugat Yenal Gökyıldırım.

Aproximativ 300 din cei 5.500 de angajaţi de peste hotare sunt din România. În perioada următoare, LC Waikiki intenţionează să crească numărul angajaţilor din România la 400, iar numărul de magazine să ajungă până la sfârşitul anului de la 14 la 18. Compania este, de asemenea, poziţionată ca lider de piaţă în Kosovo, Bosnia şi Herţegovina, Macedonia, Albania şi Bulgaria.

Brand-ul LC Waikiki, înfiinţat în 1985 face parte din LC Waikiki Retailing în Turcia din 1997. LC Waikiki are 14 de magazine în 9 oraşe din România, cu peste 300 de angajaţi în magazinele sale, un sediul central şi un centru logistic.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
moda,
fashion,
turcia,
brand,
retele,
magazine,
LC Waikiki
/actualitate/lc-waikiki-mizeaza-pe-dublarea-afacerilor-in-2015-14465733
14465733
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.