Kingfisher, care a preluat anul trecut magazinele Bricostore, a făcut o ofertă de 275 milioane euro pentru Mr Bricolage

Postat la 03 aprilie 2014 78 afişări

Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher, care a preluat anul trecut magazinele Bricostore din România, a făcut o ofertă de 275 milioane euro pentru compania franceză Mr Bricolage, cu trei magazine pe piaţa românească, anticipând încheierea tranzacţiei până la finele anului financiar 2014-2015.

Kingfisher, care a preluat anul trecut magazinele Bricostore, a făcut o ofertă de 275 milioane euro pentru Mr Bricolage

 Kingfisher, cel mai mare retailer de bricolaj din Europa, poartă negocieri exclusive cu principalii acţionari ai Mr Bricolage, vizând preluarea participaţiei de 41,9% deţinută de ANPF şi pachetului de 26,2% al familiei Tabur, la un preţ de 15 euro pe acţiune, potrivit unui comunicat publicat joi de grupul britanic.

Ulterior, Kingifhser va lansa o ofertă către acţionarii minoritari la acelaşi preţ.

Astfel, valoarea tranzacţiei, inclusiv datoriile Mr Bricolage la 31 decembrie, ar fi de 275 milioane euro, se spune în comunicat.

În urma preluării, reţeaua de francizori şi afiliaţi ai Mr Bricolage ar fi menţinută, iar membrii acesteia ar primi oferte în condiţii îmbunătăţite.

Finalizarea tranzacţiei va trebui aprobată de autorităţile pentru concurenţă şi va avea loc spre sfârşitul anului financiar 2014-2015, notează compania britanică.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/kingfisher-care-a-preluat-anul-trecut-magazinele-bricostore-a-facut-o-oferta-de-275-milioane-euro-pentru-mr-bricolage-12392601
12392601
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.