Încă o posibilă problemă pentru industria ospitalităţii: Studiile arată că în Coreea de Sud numărul de cazuri a crescut odată cu campania guvernului pentru stimularea turismului local

Autor: Alex Ciutacu Postat la 08 decembrie 2020 44 afişări

Încă o posibilă problemă pentru industria ospitalităţii: Studiile arată că în Coreea de Sud numărul de cazuri a crescut odată cu campania guvernului pentru stimularea turismului local

Un grup de cercetători din Japonia a descoperit o incidenţă a numărului de cazuri de Covid-19 mai ridicate în rândul persoanelor care au participat la campania de turism local promovată de guvern, ceea ce sugerează că modul în care executivul a încercat să ajute industria ospitalităţii a avut şi un efect negativ, potrivit Reuters.

Descoperirile studiului sunt cu atât mai supărătoare pentru premierul japonez Yoshihide Suga, care a susţinut şi apărat campania de turism local, argumentând că o astfel de campanie poate salva multe businessuri mici din acest sector, businessuri care e vor închide din cauza lipsei de clienţi.

„Programul bazat pe subvenţii i-ar fi putut motiva pe cei din categoriile de risc să călătorească, ceea ce a dus la mai multe infectări”, au notat autorii studiului, printre care se numără cercetători de la Universitatea din Tokyo, Universitatea din California, Los Angeles (UCLA).

Premierul Yoshihide Suga a susţinut această campanie, chiar dacă ea a fost demarată înainte de venirea lui la conducerea ţării, după demisia premierului Shinzo Abe din luna septembrie, din motive de sănătate.

Experţii din domeniul sănătăţii au avertizat că încurajarea turismului local aduce riscul de răspândire a virusului dinspre marile oraşe spre mediul rural.

Japonia se confruntă astăzi cu un al treilea val al pandemiei de Covid-19, înregistrând un nivel record de cazuri noi în Tokyo şi mai multe focare în Hokkaido şi în Osaka.

Cu toate acestea, Japonia a trecut prin pandemie mai bine decât majoritatea economiilor mari ale lumii, cu un total de 165.000 de cazuri şi 2.417 decese.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
coreea de sud,
campanie,
cazuri,
turism,
guvern,
industrie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.