În 40 de ani, fulgii de porumb Fortza au câştigat peste jumătate din piaţă

Autor: Ioana Mihai Postat la 04 octombrie 2011 412 afişări

Fulgii de porumb Fortza, produşi de 40 de ani, au cotă de piaţă de 54,2% din totalul pieţei fulgilor de porumb, conform firmei de cercetare IMRCG Consulting. Din totalul pieţei de cereale pentru micul dejun Fortza şi-a adjudecat 5,5%, în volum, conform informaţiilor GfK.

În 1971 au fost produşi pentru prima oară la noi în ţară, la fabrica Titan din Bucureşti, fulgii de porumb Fortza. "Linia de producţie pentru fulgii de porumb Fortza a fost printre primele linii de acest tip instalate într-o ţara din Sud-Estul Europei şi era una extrem de performantă", poveşte Ana Livia Iliescu, şef de secţie la momentul la care a s-a început producţia fulgilor.

Peste trei sferturi dintre consumatori (69,7%) sunt femei, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 35 de ani, cu studii medii şi superioare. Ele cumpără cereale în special pentru a le consuma alături de familie, de cele mai multe ori la micul dejunspune Violeta Niculae, marketing manager Titan. Cu activităţi în domeniul morăritului şi panificaţiei, Titan este una din cele mai vechi fabrici de profil din ţară. Compania are 800 de angajaţi; produce şi comercializează făină, mălai, griş, pesmet, pâine proaspătă, toast, fulgi de porumb şi specialităţi de patiserie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fulgi,
porumb,
fortza,
piata
/actualitate/in-40-de-ani-fulgii-de-porumb-fortza-au-castigat-peste-jumatate-din-piata-8837755
8837755
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.