Imagini extraordinare cu momentul în care o gaură neagră devorează o stea

Postat la 25 august 2011 27 afişări

Astronomii au reuşit să identifice sursa unei explozii de mare intensitate, descoperită în luna martie de satelitul Swift al NASA, ca fiind rezultatul unui eveniment cosmic cu adevărat extraordinar - devorarea unei stele de către o gaură neagră.

Două studii publicate în 25 august în revista Nature oferă noi perspective în ceea ce priveşte această deflagraţie cosmică, informează NASA. Satelitul Swift a localizat sursa acestei explozii, denumită Swift J1644 57, în constelaţia Dragonului, în centrul unei galaxii situate la 3,9 miliarde de ani lumină de Pământ.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

gaura neagra,
astronomie,
cosmic,
eveniment
/actualitate/imagini-extraordinare-cu-momentul-in-care-o-gaura-neagra-devoreaza-o-stea-8654472
Dezastrul FĂRĂ PRECEDENT care ne schimbă viaţa radical. Cu ochii după COVID şi după criză, nimeni nu se aştepta. Nici bogaţii nu se pot ascunde Dezastrul FĂRĂ PRECEDENT care ne schimbă viaţa radical. Cu ochii după COVID şi după criză, nimeni nu se aştepta. Nici bogaţii nu se pot ascunde
ULTIMĂ ORĂ: Lovitură puternică pentru economie. Proiectul PSD a devenit realitate. Decizie de ultim moment de la Iohannis
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
Rodeanu: Cel mai mare angajator al oraşului este Primăria. Aşa ceva este inadmisibil Rodeanu: Cel mai mare angajator al oraşului este Primăria. Aşa ceva este inadmisibil