Hyundai mizează pe electrice şi, pe o piaţă în cădere, a livrat în aprilie cu 36% mai multe maşini pe baterii decât în întreg anul 2019

Autor: Bogdan Alecu Postat la 08 mai 2020 97 afişări

Hyundai mizează pe electrice şi, pe o piaţă în cădere, a livrat în aprilie cu 36% mai multe maşini pe baterii decât în întreg anul 2019

 Numărul livrărilor de autovehicule electrice Hyundai aferent lunii aprilie a depăşit cu 36% volumul înregistrat pentru întregul an 2019. Ambele versiuni EV disponibile în acest moment în gamă Hyundai – Ioniq şi Kona-au contribuit la acest rezultat. Segmentul maşinilor „verzi” este singurul care mai înregistrează creşteri pe o piaţă în scădere puternică.

 Hyundai Ioniq este primul autovehicul din lume disponibil în trei variante de propulsie: electric, hibrid şi plug-în. Ioniq Electric dezvoltă 136 CP (100 kw), oferind mobilitate pur electrică prin intermediul bateriei litiu-ion polimer de 38,3 kwh, cu o autonomie estimată la 311 km. 

Kona Electric este primul SUV electric subcompact de pe piaţă europeană. Modelul îmbină designul expresiv şi tehnologia intuitivă cu un sistem flexibil de încărcare şi cu o autonomie de până la 449 km. Autovehiculul este disponibil în două versiuni: bateria de 64 kwh dezvoltă 204 CP (150 kw), iar cea de 39,2 kwh oferă 136 CP (100 kw).

   „In contextul social pe care îl traversăm, preocuparea noastră principală este de a asigură cele mai bune servicii clienţilor noştri, în condiţii de maximă siguranta”, a declarat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto România.

   La nivel trimestrial, vânzările Hyundai Auto România au crescut cu 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Totodată, conform DRPCIV, importatorul s-a clasat pe locul al cincilea în topul înmatriculărilor de autoturisme noi de import, înregistrând o cotă de piaţă de 7,3%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
hyundai,
piata,
masini,
cadere

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ALEPH STORY: Cum au vândut toate guvernele cea mai valoroasă resursă a României în Occident, punând în pericol chiar viitorul ţării? O discuţie cu Cristian Hostiuc, ZF şi Costi Mocanu, Aleph News-STIU

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
România vs. Spania: 0-1 la construit spitale. Cea mai modernă secţie ATI din Madrid, gata în timpul necesar obţinerii autorizaţiilor în Iaşi România vs. Spania: 0-1 la construit spitale. Cea mai modernă secţie ATI din Madrid, gata în timpul necesar obţinerii autorizaţiilor în Iaşi
Vacanţă în pandemie, cu preţul sănătăţii publice. Avertismentul experţilor: Efectele distracţiei se măsoară în numărul deceselor
MonitorulApararii
Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum
1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă
MonitorulPartidelor
Băsescu: Iohannis a vrut Arcul de Triumf doar pentru el. Urât moment al trufiei unui preşedinte Băsescu: Iohannis a vrut Arcul de Triumf doar pentru el. Urât moment al trufiei unui preşedinte
Deputat PNL: Inevitabilul s-a produs
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.