MerchantPro: Creştere cu 300% a interesului pentru magazine online noi prin iniţiativa Oxigen prin eCommerce

Autor: Andra Stroe Postat la 08 mai 2020 54 afişări

MerchantPro: Creştere cu 300% a interesului pentru magazine online noi prin iniţiativa Oxigen prin eCommerce

MerchantPro, platformă locală SaaS de e-commerce, a înregistrat o creştere cu 300% a numărului de magazine online noi în luna aprilie. De asemenea, aprilie a înregistrat o creştere de 99,5% a valorii comenzilor plasate la magazinele din platformă, faţă de peri-oada similară din 2019, precum şi o creştere cu peste 40% faţă de luna martie 2020.

Initiativele de creare de noi magazine online au fost înregistrate în cadrul programului „Oxigen prin eCommerce”, lansată de MerchantPro la finalul lunii martie. Prin intermediul acestuia, comercianţii cu afaceri offline, puternic afectaţi de restricţiile impuse de autorităţi, sunt asistaţi de specialişti pentru lansarea rapidă a unui magazin online complet funcţional pe platforma Mer-chantPro, cunoscută până recent ca ShopMania BIZ.

Astfel, în aprilie, numărul de conturi noi create în vederea lansării de magazine online a crescut cu 300%, cele mai active fiind segmentele de magazine alimentare, articole vestimentare şi de frumuseţe, sport, hobby, mobilă, bricolaj şi decoraţiuni.

Pe lângă asistenţa oferită de echipa de specialişti, în cadrul Oxigen prin eCommerce comerci-anţii beneficiază de acces gratuit la platformă şi o serie de soluţii disponibile în cadrul acesteia, precum şi de consultanţă specializată în soluţii de vânzare online. 

„MerchantPro este o soluţie SaaS foarte accesibilă, iar funcţionalităţile recent lansate pe care ne-am concentrat au venit în sprijinul comercianţilor ale căror magazine online le găzduim. Noua integrare cu eMag Marketplace, soluţia de interconectare şi gestiune de tip multi-warehouse, modulul de sincronizare şi administrare multi-store sau noile automatizari pentru crearea de oferte promotionale sunt câteva dintre soluţiile pe care le-am introdus recent, pentru a eficientiza administrarea afacerii pentru comercianţi, inclusiv pentru cei care administrează şi un business offline in paralel şi nu in ultimul rand pentru a optimiza experienta pentru clienţii acestora”, spune Arthur Radulescu, fondator ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro.

Creştere de 90%, susţinută de interesul ridicat faţă de achiziţiile online

La nivelul celor aproape 1500 de magazine online active din platforma MerchantPro, în Romania în luna aprilie numărul de tranzacţii a crescut cu 90% faţă de aprilie 2019, în timp ce din perspec-tiva valorii, creşterea a fost de 99,5%.

Dinamica faţă de luna trecută a fost de asemenea pozitivă. Numărul comenzilor a crescut cu 50%, iar valoarea cu 40%. „Cifrele din platforma MerchantPro indică un interes în creştere al publicului faţă de produsele online. Privind la nivel săptămânal, faţă de anul trecut, încă din martie numărul tranzacţiilor online a crescut constant, până la un vârf de +165% în ultima săptămână din aprilie Este de aşteptat ca, având în vedere migrarea cumpărătorilor către online, trendul pozitiv să se menţină şi în per-ioada următoare. Comportamentul de consum s-a schimbat fundamental şi cel mai probabil o parte dintre românii care au descoperit avantajele şi confortul de a comanda online vor rămâne fideli acestui mediu de vânzare”, adaugă Arthur Radulescu.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse. În luna aprilie, acestea au înregistrat un număr total de aproape 250.000 tranzacţii. MerchantPro a terminat 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creştere cu 15% faţă de anul anterior.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
online,
magazine
Generaţia Z, faţă în faţă cu criza Generaţia Z, faţă în faţă cu criza

Dacă cele cinci generaţii contemporane născute înainte de 1995 au trecut deja printr-o serie de evenimente mondiale care le-au schimbat mentalitatea, comportamentul de consum şi mai ales viitorul, pentru membrii Generaţiei Z (1995-2010) schimbările aduse de actuala criză globală reprezintă o noutate pe toate planurile.

vezi continuarea
ZF.ro
Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj, îl are pe rotweillerul Rex. „Rotweiller este o rasă inteligentă, puternică, de pază, dar şi de companie, şi am ştiut că este rasa care mi se potriveşte cel mai bine" Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj, îl are pe rotweillerul Rex. „Rotweiller este o rasă inteligentă, puternică, de pază, dar şi de companie, şi am ştiut că este rasa care mi se potriveşte cel mai bine"
ULTIMĂ ORĂ. Ce se întâmplă între China şi România? Beijingul a provocat României cel mai mare DEFICIT. Dezvăluiri despre dependenţa faţă de chinezi
Mediafax
Ce amendă riscă Ludovic Orban, după ce a fumat în biroul său Ce amendă riscă Ludovic Orban, după ce a fumat în biroul său
Povestea de film a lui Oase şi Aţă, barbugii urmăriţi pentru omor. Cum au fost găsiţi de poliţişti
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură
PSD, ALDE şi Pro România, tot mai aproape de o alianţă electorală
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Medicii, eroi pan' la bani... Sporurile promise de stat nu prea pot fi platite COMENTARIU Valeriu Suhan Medicii, eroi pan' la bani... Sporurile promise de stat nu prea pot fi platite
COMENTARIU Valeriu Suhan Rau e sa fii prost...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.