MerchantPro: Creştere cu 300% a interesului pentru magazine online noi prin iniţiativa Oxigen prin eCommerce

Autor: Andra Stroe Postat la 08 mai 2020 101 afişări

MerchantPro: Creştere cu 300% a interesului pentru magazine online noi prin iniţiativa Oxigen prin eCommerce

MerchantPro, platformă locală SaaS de e-commerce, a înregistrat o creştere cu 300% a numărului de magazine online noi în luna aprilie. De asemenea, aprilie a înregistrat o creştere de 99,5% a valorii comenzilor plasate la magazinele din platformă, faţă de peri-oada similară din 2019, precum şi o creştere cu peste 40% faţă de luna martie 2020.

Initiativele de creare de noi magazine online au fost înregistrate în cadrul programului „Oxigen prin eCommerce”, lansată de MerchantPro la finalul lunii martie. Prin intermediul acestuia, comercianţii cu afaceri offline, puternic afectaţi de restricţiile impuse de autorităţi, sunt asistaţi de specialişti pentru lansarea rapidă a unui magazin online complet funcţional pe platforma Mer-chantPro, cunoscută până recent ca ShopMania BIZ.

Astfel, în aprilie, numărul de conturi noi create în vederea lansării de magazine online a crescut cu 300%, cele mai active fiind segmentele de magazine alimentare, articole vestimentare şi de frumuseţe, sport, hobby, mobilă, bricolaj şi decoraţiuni.

Pe lângă asistenţa oferită de echipa de specialişti, în cadrul Oxigen prin eCommerce comerci-anţii beneficiază de acces gratuit la platformă şi o serie de soluţii disponibile în cadrul acesteia, precum şi de consultanţă specializată în soluţii de vânzare online. 

„MerchantPro este o soluţie SaaS foarte accesibilă, iar funcţionalităţile recent lansate pe care ne-am concentrat au venit în sprijinul comercianţilor ale căror magazine online le găzduim. Noua integrare cu eMag Marketplace, soluţia de interconectare şi gestiune de tip multi-warehouse, modulul de sincronizare şi administrare multi-store sau noile automatizari pentru crearea de oferte promotionale sunt câteva dintre soluţiile pe care le-am introdus recent, pentru a eficientiza administrarea afacerii pentru comercianţi, inclusiv pentru cei care administrează şi un business offline in paralel şi nu in ultimul rand pentru a optimiza experienta pentru clienţii acestora”, spune Arthur Radulescu, fondator ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro.

Creştere de 90%, susţinută de interesul ridicat faţă de achiziţiile online

La nivelul celor aproape 1500 de magazine online active din platforma MerchantPro, în Romania în luna aprilie numărul de tranzacţii a crescut cu 90% faţă de aprilie 2019, în timp ce din perspec-tiva valorii, creşterea a fost de 99,5%.

Dinamica faţă de luna trecută a fost de asemenea pozitivă. Numărul comenzilor a crescut cu 50%, iar valoarea cu 40%. „Cifrele din platforma MerchantPro indică un interes în creştere al publicului faţă de produsele online. Privind la nivel săptămânal, faţă de anul trecut, încă din martie numărul tranzacţiilor online a crescut constant, până la un vârf de +165% în ultima săptămână din aprilie Este de aşteptat ca, având în vedere migrarea cumpărătorilor către online, trendul pozitiv să se menţină şi în per-ioada următoare. Comportamentul de consum s-a schimbat fundamental şi cel mai probabil o parte dintre românii care au descoperit avantajele şi confortul de a comanda online vor rămâne fideli acestui mediu de vânzare”, adaugă Arthur Radulescu.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse. În luna aprilie, acestea au înregistrat un număr total de aproape 250.000 tranzacţii. MerchantPro a terminat 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, în creştere cu 15% faţă de anul anterior.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
online,
magazine

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record
Misterul paturilor de ATI, lămurit de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă. Situaţia locurilor la Terapie Intensivă în Bucureşti şi în ţară
MonitorulApararii
1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă 1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă
Summit al "Procesului de la Berlin" - Plan de creare a unei pieţe economice comune şi a unei Agende Verzi pentru Balcanii de Vest
MonitorulPartidelor
Lider politic, în ajun de Sf. Andrei: Românii trebuie să aibă libertatea de a trece pragul bisericilor oricând doresc Lider politic, în ajun de Sf. Andrei: Românii trebuie să aibă libertatea de a trece pragul bisericilor oricând doresc
Se cere reducerea vârstei de vot la 16 ani: Tinerii trebuie să fie mult mai implicaţi
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.