GfK: Cota de încredere a românilor creşte în anii electorali

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 23 ianuarie 2014 43 afişări

Cota de încredere a românilor în 2013 a avut cea mai ridicată valoare înregistrată de la începutul crizei financiare şi până în prezent.

GfK: Cota de încredere a românilor creşte în anii electorali

Mai mult, încrederea populaţiei ar urma să crească şi anul acesta, dat fiind faptul că este an electoral, precizează un raport al GfK. "Încrederea populaţiei va continua să crească, ca urmare a promisiunilor din campaniile electorale la care românii vor fi intens expuşi anul aceasta, fapt observat şi în anii anteriori în care au fost alegeri", a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK România.

Doar 13% dintre români consideră că starea financiară a familiei lor este mai bună decât acum 12 luni, în vreme ce aproape 40% afirmă că aceasta s-a înrăutăţit. Anul trecut, mai bine de jumătate dintre cei intervievaţi credeau că starea financiară se deteriorase faţă de 2012.

Informaţiile sunt preluate din Barometrul de Încredere a Consumatorului, studiu realizat lunar de GfK România. Datele sunt reprezentative pentru populaţia României în vârstă de peste 14 ani, eşantionul fiind de 1000 de persoane.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/gfk-cota-de-incredere-a-romanilor-creste-in-anii-electorali-11952034
11952034
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.