Gestionarea documentelor bancare – soluţii în digitalizare şi arhivare inteligentă

Postat la 14 octombrie 2021 122 afişări

Advertorial

Răzvan Oltu (Lead End-to-End Solution Architect  INFORM Digital Transformation Solutions)

În această eră a practicilor de distanţare socială şi a orelor reduse de deschidere a sucursalelor, este optimă combinarea unei abordări bazată pe înaltă tehnologie, incluzând confortul şi economiile de costuri ale canalelor digitale, cu sprijinul personalizat al unei interacţiuni umane.

INFORM prin portofoliul său extins de produse din sectorul de transformare digitală oferă o soluţie end-to-end pentru implementarea unui concept Paperless Branch, prin care organizaţia poate beneficia de costuri mai mici de stocare, economii de hârtie şi tipărire, reducere a cheltuielilor operaţionale, mobilitate în magazine şi activarea autoservirii 24 × 7.

Abordarea INFORM pentru sucursala fără hârtie, oferă chioşcurile de autoservire necesare, care se bazează pe un pad de semnături avansat cu cameră care are o utilizare combinată, permiţând capturarea fotografiilor de către client, scanarea OCR a ID-ului şi documentele KYC ale clientului şi semnătura biometrică electronică. Soluţia poate fi combinată cu verificarea automată bazată pe selfie, dar şi cu soluţia video din interiorul chioşcului folosind agenţii INFORM, ca soluţie alternativă, precum şi cu soluţia de gestionare a documentelor INFORM sau a organizaţiei pentru a permite arhivarea electronică a documentelor şi astfel recuperarea rapidă şi compararea cu documentele vechi.

Serviciul de arhivare a documentelor este furnizat fie ca soluţie locală, fie ca serviciu cloud iar documentele sunt indexate pentru o recuperare mai uşoară şi pot fi opţional marcate cu timp şi semnate digital în scopul conformităţii.

Platforma de gestionare a documentelor se poate utiliza pentru gestionarea tuturor fluxurilor de lucru şi a documentelor în comunicarea internă şi presupune digitalizarea documentelor din hârtie de-a lungul întregului ciclu de viaţă al procesării datelor.

despre INFORM LYKOS

INFORM (LYK.ATH) a fost fondată în 1897, este listată la Bursa din Atena din 1994 şi oferă produse şi servicii pentru gestionarea sigură a documentelor şi informaţiilor, inovând în transformarea digitală a întreprinderilor şi organizaţiilor prin furnizarea de soluţii specializate. Are 520 de angajaţi, 5 facilităţi de producţie în Grecia, România şi Albania şi o poziţie de lider pe pieţele Europei Centrale şi de Est, atât în sectorul public cât şi în cel privat.

INFORM este membru al AUSTRIACARD HOLDINGS, grup austriac de IT de înaltă tehnologie specializat în securitate hardware încorporată, cu peste 1.300 de angajaţi şi prezenţă internaţională în trei divizii, AUSTRIACARD, INFORM şi NAUTILUS, ce operează  în domeniile securităţii digitale, managementul informaţiei şi IoT, cu o cifră de afaceri totală de 174 de milioane EUR în 2020.

Grupul AUSTRIACARD HOLDINGS are o prezenţă importantă pe piaţa de afaceri europeană, din Marea Britanie până în Grecia şi Turcia, cu şase facilităţi de producţie şi opt centre de personalizare carduri în Europa, precum şi două centre de personalizare suplimentare în America de Sud şi SUA, care îi permit să-şi deservească clienţii, oriunde s-ar afla, în cel mai bun mod posibil.

Pentru mai multe informaţii, puteţi vizita site-ul www.informlykos.com .

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
documente,
gestionare

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.