Fiecare magazin H&M din România a vândut în medie de aproape 1 milion de euro în primul trimestru

Postat la 27 martie 2014 37 afişări

Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut în primul trimestru al anului fiscal 2014, perioada decembrie 2013 - februarie 2014, cu 32%, până la 248 milioane de coroane suedeze (27,84 milioane de euro).

Fiecare magazin H&M din România a vândut în medie de aproape 1 milion de euro în primul trimestru

 În acest interval, H&M a deschis în România două magazine şi a ajuns la o reţea de 30 de unităţi pe piaţa locală, se arată într-un comunicat al companiei.

În primele trei luni ale anului fiscal anterior, H&M a înregistrat în România vânzări de 188 milioane de coroane suedeze. Vânzările includ TVA.

Creşterea vânzărilor calculată în lei s-a situat la 29%.

În anul fiscal 2013, încheiat în noiembrie, vânzările din România ale H&M au avansat cu 41%, la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro), după ce a deschis 9 magazine în perioada respectivă, ajungând la o reţea de 28 de unităţi

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/fiecare-magazin-h-m-din-romania-a-vandut-in-medie-de-aproape-1-milion-de-euro-in-primul-trimestru-12342276
12342276
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Ieşim din criza Covid. Ce fac românii după 15 mai. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.