FELICITĂRI! Un elev din România – câştigătorul marelui premiu la un concurs organizat de NASA

Postat la 30 martie 2017 365 afişări

Tudor Coman, elev în clasa a VIII a la Liceul Internaţional de Informatică din Bucureşti a fost câştigătorul marelui premiu la un concurs organizat de NASA.

FELICITĂRI! Un elev din România – câştigătorul marelui premiu la un concurs organizat de NASA

Tudor Coman a participat cu un proiect numit Tharros, în care a conceput detaliile unei baze în spaţiu pentru minim 10000 de oameni. El a făcut o cercetare detaliată privind proiecţia de radiaţii, resurse miniere spaţiale, surse de energie în spaţiu, sistem de susţinere a vieţii şi a făcut, de asemenea, un model 3D al bazei sale, informează agerpres.ro

‘Oamenii au avut întotdeauna dorinţa de a explora mai mult decât ceea ce a fost descoperit. Acest lucru a ajutat la dezvoltarea de noi tehnologii şi la aflarea mai multor lucruri despre lumea înconjurătoare. Unul dintre motivele pentru a construi o colonie în spaţiu este acela că toate cunoştinţele dobândite prin construcţia acestei colonii i-ar putea face pe oameni să înţeleagă mai bine spaţiu.’, susţine Tudor în proiectul său.

Premiul doi, la aceeaşi categorie, a revenit colegei sale, Eliza Constantinescu, elevă în clasa a VII-a la aceeaşi şcoală.

Proiectul Elizei Constantinescu, Lizartis, se concentrează pe extinderea în spaţiu şi aterizarea primei colonii pe orbită joasă a Pământului.

‘Rasa umană se extinde în ultima perioadă de timp. Oamenii vor avea nevoie de noi terenuri, unde să plece şi să se dezvolte. O aşezare în spaţiu ar fi mult mai avantajoasă decât să distrugă încet biosfera Pământului. Omenirea a avut întotdeauna tendinţa să se extindă, aşa că de ce nu pentru a merge la nivelul următor şi să încerce să se extindă în spaţiu ?’, susţine Eliza.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.