Feedback-ul cumpărătorilor online s-a triplat în perioada COVID-19

Autor: Andra Stroe Postat la 08 mai 2020 56 afişări

Feedback-ul cumpărătorilor online s-a triplat în perioada COVID-19

Clienţii magazinelor online au fost mult mai dornici să ofere feedback la comenzi pe perioada stării de urgenţă concluzionează o analiză făcută de Trusted.ro pe datele publice din sistemul de feedback „Opinii de încredere” pentru perioada martie-aprilie 2019 versus martie-aprilie 2020.

Rata de răspuns a opiniilor primite s-a dublat şi a ajuns la 14,2 % în aprilie 2020 faţă de datele înregistrate anul trecut. De asemenea numărul opiniilor primite aproape s-a triplat pentru perioada analizată. În martie 2020, s-a înregistrat o dublare a opiniilor primite faţă de aceeaşi lună în 2019, iar în aprilie 2020, a avut loc o creştere cu 300% a opiniilor primite faţă de aprilie 2019. Totuşi, nota medie oferită magazinelor online de către clienţi a scăzut puţin la 9,31 în perioada martie-aprilie 2020, faţă de note de 9,57 în aceeaşi perioadă în 2019.

Estimarea echipei Trusted.ro este că motivele pentru care notele au fost puţin mai mici au fost problemele pentru unele magazine cu stocurile şi creşterea de comenzi online pentru care nu au fost pregătite. De asemenea, pe perioada stării de urgenţă s-au primit mai multe plângeri ca de obicei de la clienţii online deoarece magazinele online nu au reuşit să le ofere informaţii relevante în timp util, în special cu privire la existenţa produselor pe stoc sau o perioadă corectă de livrare.

Persoanele din Bucureşti si judeţele Cluj şi Ilfov au oferit cel mai mult feedback, iar livrarea a fost notată aproximativ la fel în toate cele 4 luni analizate.

Din opiniile primite la comenzi se poate observa schimbarea în comportament a consumatorilor – în martie şi aprilie 2020 s-au comandat mai multe alimente şi băuturi, oamenii fiind influenţaţi de limitările deplasării pe timpul stării de urgenţe, dar cu toate acestea venirea primăverii şi a sărbătorilor de 1 şi 8 martie au plasat categoriile Cadouri & Bijuterii şi Haine, îmbrăcăminte & accesorii în top.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
perioada,
online,
cumparatori

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.