Experţii industriei de advertising cred că serviciul Netflix va fi nevoit să introducă reclame la un moment dat

Postat la 01 mai 2019 90 afişări

Experţii industriei de advertising cred că serviciul Netflix va fi nevoit să introducă reclame la un moment dat

Netflix a anunţat că nu are de gând să introducă niciodată reclame tradiţionale, însă experţii industriei de advertising citaţi de CNBC susţin că gigantul de sharing va fi nevoit să treacă la această decizie de business.

În timpul unui panel din cadrul conferinţei IAB Digital Content NewFronts, executivii de la YouTube, JPMorgan Chase, agenţia media UM şi MediaLink au fost consultaţi cu privire la acest model de business.

„Vor avea nevoie de creştere. Eventual vor avea nevoie de o creştere mult mai rapidă”,spune Tara Walpert Levy, vicepreşedinte în cadrul Google.

Kristin Lemkau, CMO în cadrul JPMorgan Chase crede că utilizatorii ar fi deschişi la conţinut susţinut de reclame dacă opţiunile puse la dispoziţia lor sunt transparente şi consumatorii înţeleg schimbul de valoare.

„Consumatorii vor alegeri şi vor ceva care creează valoare pentru ei. Dacă ne gândim că poţi avea o versiune cu subscripţie şi una fără, consumatori ar putea accepta schimbul”, spune Lemkau.

Urmărește Business Magazin

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.