Eximtur Business, creştere de 16% a vânzărilor în 2016

Autor: Georgiana Călin Postat la 14 februarie 2017 81 afişări

Divizia specializată în acordarea de servicii integrate pentru călătorii de afaceri şi organizare de evenimente, Eximtur Business,a fost cea mai dinamică în cadrul Eximtur în anul 2016, având o creştere a vânzărilor de 16% faţă de anul 2015. Compania Eximtur a devenit partener pentru România al reţelei globale de business travel - Uniglobe Travel International.

Eximtur Business, creştere de 16% a vânzărilor în 2016

Creşterea afacerilor Eximtur pe segmentul business travel, activitate care a ajuns să genereze 69% din totalul vânzărilor companiei în anul 2016, a determinat decizia managementului companiei de a adera la o reţea globală de travel management care să sprijine compania în plan internaţional şi pe care să o reprezinte în România. 

„Afilierea la Uniglobe ne oferă accesul la un sistem internaţional mai performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri. Deschiderea spre tehnologie de vârf, programe informatice şi sisteme de rezervări care optimizează preţuri şi tarife, gestionarea mai operativă a solicitărilor clienţilor, accesul la furnizori atent selectaţi şi validaţi de reţeaua globală, sunt principalele avantaje ale afilierii la Uniglobe şi le vom transpune în servicii mai bune oferite clienţilor noştri corporate.” declară Lucia Nora Morariu, CEO Eximtur.

Echipa diviziei este formată din 35 consultanţi specializaţi care deservesc 120 de clienţi corporate şi îşi desfăşoara activitatea în patru centre aflate in Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Sibiu. Dintre evenimentele importante, în a căror organizare s-a implicat Eximtur Business anul trecut, reprezentanţii companiei menţionează Festivalul Internaţional de Film Transilvania – TIFF şi Festivalul Internaţional Interferenţe, ambele cu sute de participanţi români şi străini. 

„Suntem încântaţi să-i urăm bun venit noului nostru partener, Eximtur, în reţeaua noastră de parteneri internaţionali, aflată în creştere. Acest parteneriat este avantajos pentru ambele părţi. Sfera noastră de acţiune la nivel global va aduce avantaje semnificative companiei Eximtur şi clienţilor săi, în timp ce notorietatea puternică pe care o are Eximtur în România va consolida recunoaşterea brandului nostru pe plan local.” spune Derek Hearl-Maunder, Preşedinte Uniglobe pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Compania de călătorii Eximtur, înfiinţată în 1993, deţine 28 de agenţii proprii şi francizate, în 19 oraşe din România. Activitatea companiei este organizată în patru divizii: business travel şi organizare evenimente, leisure travel, incoming şi şcoala de turism. La finalul anului 2016, compania Eximtur, cu un număr de 156 angajaţi,  a înregistrat în 2016 o cifră de vânzări de 47 de milioane de euro  şi un profit de 300.000 de euro. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.