Era magazinelor-stadion
Hipermarketurile au prins un mare elan in dezvoltarea in regiune, din 2000 pana in 2004. Rezultatul se vede in cresteri care, in majoritatea cazurilor, sar de 100%.
Hipermarketurile au prins un mare elan in dezvoltarea in regiune, din 2000 pana in 2004. Rezultatul se vede in cresteri care, in majoritatea cazurilor, sar de 100%.
CEE: crestere de 140%: 507
POLONIA: crestere de 80%: 193
CEHIA: 110%: 162
SLOVACIA: crestere de 295%: 75
UNGARIA: 160%: 77
ROMANIA: crestere cu 500%: 5
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












