Era magazinelor-stadion

Postat la 17 februarie 2006 1 afişăre

Hipermarketurile au prins un mare elan in dezvoltarea in regiune, din 2000 pana in 2004. Rezultatul se vede in cresteri care, in majoritatea cazurilor, sar de 100%.

Hipermarketurile au prins un mare elan in dezvoltarea in regiune, din 2000 pana in 2004. Rezultatul se vede in cresteri care, in majoritatea cazurilor, sar de 100%. 

CEE:  crestere de 140%: 507
POLONIA: crestere de 80%: 193 

CEHIA: 110%: 162
SLOVACIA: crestere de 295%: 75 

UNGARIA: 160%: 77
ROMANIA: crestere cu 500%: 5

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Era magazinelor-stadion
/actualitate/era-magazinelor-stadion-978034
978034
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.