Elevi din 330 de scoli si 220 de gradinite au participat la concursul "Igiena acasa si la scoala"

Autor: Ioana Mihai Postat la 04 aprilie 2011 53 afişări

In campania educationala „Igiena acasa si la scoala”, desfasurata in 15 judete din tara, au fost implicate 330 de scoli si 200 de gradinite, insumand peste 33.000 de copii si peste 20.000 de parinti.

Campania a fost organizata de Domestos, marca a companiei Unilever, in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului (MECTS). Premiul pentru cel mai bun scenariu ajunge la Scoala Nicolae Simache din Ploiesti, care castiga -pentru copiii participanti si profesorii coordonatori - o saptamana la Atelierul de Creatie Arted, din Durau. Pe durata programului de dezvoltare creativa, copiii vor lucra sub indrumarea unui coordonator teatral pe scenariul creat chiar de ei, urmand ca la final sa puna in scena piesa propusa, cu decoruri si costume lucrate manual in cadrul atelierelor.

Premiul intai pentru cea mai buna campanie de igiena ajunge la Scoala Octavian Goga din Satu Mare. Premiul oferit scolii consta intr-o imprimanta multifunctionala HP, iar locul doi revine Scolii nr. 25 din Brasov, copiii participanti castigand pentru scoala un Notebook Toshiba.

In doar o saptamana, campania "Igiena acasa si la scoala" a obtinut peste 250.000 de voturi din toata tara, iar platforma online a campaniei www.zeromicrobi.ro a fost accesata de mai bine de 130.000 de ori. Initiativei de a promova campania s-au alaturat reprezentantii presei, bloggeri, precum si profesori si copii din toata tara. Proiectul "Igiena acasa si la scoala" (www.zeromicrobi.ro) a avut la baza o serie de activitati dedicate copiilor din ciclul prescolar (gradinite), celor din ciclul primar (clasele I-IV), cadrelor didactice si parintilor. In urma feedback-ului obtinut din programul pilot desfasurat in primavara anului 2010, etapa nationala a proiectului a fost lansata intr-o formula imbunatatita, construita pe 3 piloni: concursul scolar de campanii de igiena, concursul de scenarii si jocul interactiv Germ Killer.

"Domeniul educatiei este unul in care se lucreaza cu suflete, iar misiunea pe care ne-am asumat-o inca de la inceputul proiectului a fost una educativa, de a ajunge la copii prin metode creative si inovative, si de a le starni interesul pentru igiena si dezinfectie, doua subiecte ce reprezinta o mare provocare", spune Diana Stan, SBM House Hold Cleaners la Unilever South Central Europe.

Una dintre cele mai importante schimbari la nivelul structurii proiectului a constat in faptul ca cerintele de lucru pentru copii au implicat mai multa interactivitate; pentru copiii din ciclul primar a fost introdus un concurs de scenarii in care acestia s-au putut implica atat in sectiunea organizatorica (scenariu, regie, decor etc), cat si in sectiunea artistica (interpretare).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
campanie,
scoli,
elevi,
gradinite,
concurs
/actualitate/elevi-din-330-de-scoli-si-220-de-gradinite-au-participat-la-concursul-igiena-acasa-si-la-scoala-8128630
8128630
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.